Виправлення помилкових даних в обліковому записі, а також запит щодо відновлення пароля чи логіну можна подати, заповнивши спеціальну форму:
Послідовність дій щодо реєстрації та роботи з хмарним середовищем Microsoft Office 365 в доменній зоні Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського.
1. Подати заявку на реєстрацію в хмарному середовищі, заповнивши відповідну форму:
Увага! При заповненні дотримуйтесь інструкцій, указаних у формі.
для співробітників:
для студентів:
2. Отримання облікових даних:
Співробітникам університету облікові дані будуть надіслані (відповідно до контактних даних, указаних в анкеті реєстрації) протягом 1-го робочого дня. У разі відсутності реєстраційних даних протягом 1-2-х днів, необхідно зв’язатися з відділом нових інформаційних технологій (НІТ) для з’ясування причин.
Студентам облікові дані будуть надіслані відповідальним за організацію з реєстрації студентів від факультету, деканату чи кафедри. Відповідальний, у свою чергу, зв’язується з відділом нових інформаційних технологій (НІТ) для отримання необхідної інформації за електронною адресою:
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
3. Вхід до хмарної платформи університету за посиланнями: http://cloud.pdpu.edu.ua або http://mail.pdpu.edu.ua
4. Далі необхідно ввести реєстраційні дані (логін та пароль)
5. Інформацію по роботі з застосунками і платформою в цілому можна знайти
- в навчальному центрі Office 365 за посиланням:
https://support.office.com/uk-ua/office-training-center?omkt=uk-UA
- або зайшовши до свого кабінету, натиснувши посилання «Всі застосунки», далі необхідно навести мишкою на застосунок та натиснути в правому верхньому куточку посилання «Дізнайтеся більше про програму….»
6. У разі виникнення технічних запитань по роботі з платформою можна звернутися до відділу НІТ:
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел.: +38(048) 7530125