Асистентська практика орієнтована на формування вмінь і навичок роботи з науковими та інформаційними джерелами, застосування активних методик викладання професійно спрямованих навчальних дисциплін та фахових методик дошкільної освіти, вирішення методичних завдань, розвиток професійних компетентностей. Окрім того, вона передбачає узагальнення, систематизацію та вдосконалення загальнопедагогічних знань, умінь і навичок роботи зі здобувачами спеціальності А2 Дошкільна освіта. З 03 лютого по 21 березня 2025 р. у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти триває виробнича (асистентська) практика. Метою практики є поглиблення та закріплення знань здобувачів освіти щодо організації та форм реалізації освітнього процесу в сучасних умовах, а також його наукового, навчально-методичного та нормативного забезпечення.
Завдання практики включають ознайомлення здобувачів освіти з основами педагогічної та навчально-методичної діяльності в закладах вищої освіти при викладанні професійно спрямованих навчальних дисциплін та фахових методик, формування вмінь організації освітньої, методичної, науково-дослідницької та самостійної роботи зі здобувачами освіти. Важливим аспектом є набуття практичного досвіду педагогічної діяльності в умовах ЗВО, розвиток навичок застосування професійно-педагогічних знань у викладацькій діяльності.
У процесі практики студенти вдосконалюють вміння добирати й адаптувати сучасні методи та технології викладання відповідно до вимог професійної підготовки, долучаються до вирішення професійно спрямованих ситуацій, які виникають в освітньому процесі ЗВО. Студенти-практиканти відвідують заняття викладачів кафедри, ознайомлюються з технологіями викладацької діяльності, аналізують навчальні заняття, розробляють методичні та дидактичні матеріали для проведення практичних занять, виконують доручення кураторів академічних груп, організовують виховні заходи зі студентами, долучаються до профорієнтаційної та наукової роботи. Вони мають можливість самостійно планувати та організовувати освітній процес, враховуючи індивідуальні потреби студентів та особливості освітніх компонентів. Важливим аспектом є формування у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти умінь використовувати науково-методичні джерела та інноваційні технології для підвищення ефективності викладацької майстерності.