oke biar main kena scatter mahjongoke main perdana mahjong scatter profitoke auto cuan mahjong perkalianoke mahjong tunjukkan lewat scatteroke setiap spin scatter harapan mahjongoke scatter hitam mahjong cuanoke pola lebur scatter hitam mahjongoke spin scatter emas mahongoke kejar perkalian mahjong scatteroke jalan menuju jepe mahjongoke modal scatter mahjong kayaoke scatter mahjong bawa keberuntunganoke sultan scatter hitam mahjongoke spin penuh harapan mahjongoke kombinasi scatter perkalian mahjong

Стратегії Гарвардської та Кремлівської шкіл переговорів в контексті російсько-української війни.

5Студенти 3-4 курсів та аспіранти 2 курсу спеціальності «Політологія» провели спільне засідання наукового гуртка «Міжнародні відносини та дипломатія», присвячене розгляду стратегій Гарвардської та Кремлівської шкіл переговорів в контексті російсько-української війни. Аспіранти Володимир ЗВЕРОВ (науковий керівник – к. п. н., доцент Світлана ДМИТРАШКО), Артем МИКИТЕЙ (науковий керівник – д. п. н., професор Світлана НАУМКІНА), Юрій ІЛЬКІВ та Юрій ПРОКОПЕНКО (науковий керівник – д. п. н., професор Ганна МУЗИЧЕНКО) отримали досвід модерування наукових дискусій.
Основна спікерка засідання – студентка 3 курсу Ольга ПЕШТЄРЄВА представила доповідь «Стратегії Кремлівської школи переговорів в контексті російсько-української війни».
Спікер- дискутант – студент 3 курсу Анатолій КАЗЮК представив доповідь «Гарвардська школа переговорів в умовах викликів російсько-української війни, протистояння Кремлівським амбіціям».
Ольга ПЕШТЄРЄВА розкрила формування принципів, стратегій та прийомів Кремлівської школи переговорів. До основних елементів цієї школи переговорів відноситься: висування завищених вимог, імітація непохитності, створення ілюзії обмеженого мандату, використання демонстрації сили, навмисне ігнорування компромісних пропозицій, готовність до зриву переговорів. Спікерка проаналізувала багато кейсів переговорів та звернула увагу на застосування, наприклад, тактики затягування переговорів: у період з 2014 р. Росія роками затягувала будь-які реальні переговори, імітуючи готовність до діалогу. Це давало їй час для військового зміцнення, пропагандистським діям з дестабілізації України. Один із ключових прийомів кремлівської школи переговорів — це формування альтернативної реальності, тобто створення власного наративу, який може суперечити фактам, але вигідний для сторони, яка веде переговори. Російські представники можуть прямо заперечувати очевидні факти, навіть коли докази вже наявні (наприклад, заперечення присутності російських військ у Криму в 2014 році, хоча вони вже були там без розпізнавальних знаків). Спікерка також розглянула маніпуляції під час мирних переговорів (лютий-березень 2022 року) : затягування часу та переговори як прикриття для воєнних дій. Сьогодні один із головних методів Кремля — розкол єдності Заходу через заклики до "миру за будь-яку ціну. Це створює політичний тиск на західні уряди та дає аргумент тим, хто виступає за зменшення підтримки Києва. У висновку спікерка пояснила, що «миротворчі ініціативи» Росії є пасткою для України: жодна з них не передбачає відновлення територіальної цілісності України.
Анатолій КАЗЮК розкрив принциповий підхід Гарвардської школи переговорів. Підхід, який перш за все ґрунтується на розумінні ситуації у контексті саме людини — її емоційності, варіантів рішень проблеми, статусу, поведінки, прагнень. Головне завдання — провести переговори на дружній та ефективній основі, зберігаючи при цьому здоровий глузд, послідовність, норми ефективності та наукові критерії, що дозволить досягти взаємовигідного рішення. Кремлівська тактика переговорів, заснована на "жорсткій силі", свідомому затягуванні процесів, дегуманізації супротивника та виправданні власної агресії, має лише тимчасовий ефект, адже працює за принципом "тут і зараз". На противагу цьому, Гарвардський підхід пропонує довгострокову стабільність, проактивність та фокус на людському вимірі, що робить його значно ефективнішим у встановленні міцного миру та стабільних порядків. У свою чергу, Д. Трамп розуміє виклики з боку Кремля та застосовує другий напрямок Гарвардської школи — бізнес-підхід. Як успішний бізнесмен, він намагається впровадити «дипломатію Трампа». Наприклад, застосовує прийом «Блеф», що відображається в його стилі ведення переговорів та зовнішній політиці. Використання гучних заяв, погроз і жорстких економічних важелів дозволяє йому досягати бажаного. В міжнародній політиці він діє через максимальний тиск, створюючи враження рішучості та готовності до радикальних заходів, навіть якщо це лише тактичний маневр.
Колись Раймон Арон казав, що зовнішній політиці держав притаманні дві символічні фігури – дипломата й солдата. У свою чергу, можемо сказати, що слава, свобода, мудрість – є цінностями, які визначають зусилля ЗСУ та української дипломатії, не менше ніж національні інтереси.

© 2025 Університет Ушинського
rahasia di balik ubin mahjongmahjong lebih dari sekedar permainankesempatan emas mahjong wayskemenangan beruntun mahjong ways 2bocoran pola strategi mahjong wins ala pejabat kpkbocoran pola strategi mahjong wins sopir trukbocoran pola strategi mahjong ways tukang ojek onlinebocoran pola strategi mahjong wins ala petani kopiasia2865asia2866asia2867asia2868pola strategi umum mahjongskripsi cuan mahjong winspola double pecinta baccaratstrategi taruhan akurat mahjong wins 3detik scatter mahjong perkalianmahjong resmi jadi game jepeperkalian scatter kunci kemenanganscatter memberi rezeki mahjongserver scatter bikin mahjongsultan scatter mahjong perkalianslot gacorheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131linklist garuda76linklist pondok88pondok88garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubayadchokri.comAsli777Mpogalaxyjeatelier.comMPOGALAXYwordwrap.comaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2dc1www.upshotindia.com