Відкрита лекція Марини Бедної на тему: «Стійкість та гнучкість людського мозку: дані когнітивних нейробіологічних досліджень сліпоти»
6 квітня 2022 року об 15.00 год., відбулась відкрита лекція Марини Бедної - кандидата біологічних наук, ад'юнкт-професора факультету психології та наук про мозок Університету Джона Хопкінса (США) на тему: «Стійкість та гнучкість людського мозку: дані когнітивних нейробіологічних досліджень сліпоти»

Протягом березня 2022 року викладачи кафедри загальної та диференціальної психології приймали участь у
Соціально-гуманітарний факультет Університету Ушинського запрошує 8 квітня 2022 року о 17.30 на зустріч із Нелл Пюттер на тему «Ментальна допомога людям при стресових ситуаціях».
Соціально-гуманітарний факультет Університету Ушинського запрошує у середу, 6 квітня 2022 року об 15.00 год., на відкриту лекцію Марини Бедної - кандидата біологічних наук, ад'юнкт-професора факультету психології та наук про мозок Університету Джона Хопкінса (США) на тему: «Стійкість та гнучкість людського мозку: дані когнітивних нейробіологічних досліджень сліпоти».
30 березня 2022 року
30 березня 2022 року аспірантка другого року навчання ОНП «Філософія» Олена Парадюк провела відкриту лекцію з дисципліни «Історія філософії» для здобувачів вищої освіти 2 року навчання спеціальності 033 «Філософія» на тему «Філософія історії Пилипа Арієса».
29 березня 2022 року в рамках
В рамках науково-педагогічної практики, 29.03.2022 року, аспірант 2 курсу спеціальності 053 Психологія Бабчук Микита Ігорович провів лекцію на тему «Предмет та методи психології дитинства» студентам 3 курсу денної форми навчання, спеціальності 012 Дошкільна освіта. Лекцію було проведено на високому науково-методичному рівні, з використанням сучасних методів викладання. Здобувачів було ознайомлено з понятійно-категорійним апаратом психології дитинства, її предметом, принципами та основними методами, надано характеристику взаємозв’язку теоретичних надбань з запитами практики, лектором було наведено доречні приклади. Студенти отримали вичерпні відповіді на питання, що їх зацікавили.