Проєкт «PAGOSTE»

Вид проєкту

Erasmus + Key Action 2 (Розвиток потенціалу у галузі вищої освіти)

Консорціум

7 університетів, 1 науково-дослідна організація, Міністерство освіти і науки України. 

  • Університет Констанцу (Констанц, Німеччина)
  • Віденський економічний університет (Відень, Австрія)
  • Римський Університет Тре (Рим, Італія)
  • Киівський національний університет (Київ, Україна)
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна)
  • Національний транспортний університет (Київ, Україна)
  • Українська інженерно-педагогічна академія (Харків, Україна)
  • Міністерство освіти і науки України
      • Інститут професійно-технічної освіти НАПН України (Київ, Україна)

Тривалість

15 січня 2020 – 14 січня 2023

Мета проєкту:

підвищити якість та актуальність підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) в Україні шляхом запровадження стандартів підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти, спираючись на механізм управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів професійно-технічної освіти та закладами професійно-технічної освіти.

Специфічні цілі проєкту

  • започаткувати ефективні механізми партнерства між закладами вищої освіти (ЗВО), які беруть участь у підготовці викладачів ЗПТО, і закладами професійно-технічної освіти (та іншими зацікавленими сторонами, якщо це релевантно);
  • використовувати механізми управління на основі партнерства для професійної підготовки викладачів ЗПТО;
  • дати можливість освітнім установам, які здійснюють підготовкою викладачів ЗПТО, використовувати стандарти заснованих на механізмах управління на основі партнерства.

 

Проєкт спрямований на управління у галузі підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Набуття професії викладачами, які працюють у галузі професійно-технічної освіти, вважається складнішим, ніж у системі загальної середньої освіти, оскільки тут актуальність їх компетентностей не тільки впливає на учнів (студентів ПТО), але й на якість ПТО вцілому та його функціональності (користь) для роботодавців. Узагальнюючим критерієм якості є впевненість в тому, що очікування закладів ПТО, мотивація та компетентності майбутніх викладачів можуть бути узгоджені між собою.

Управління на основі партнерства розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми шляхом залучення закладів ПТО у такі заходи, як розробка навчальних програм, методики викладання, створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох стейкхолдерів (зацікавлених сторін). Оскільки децентралізація є головним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, управління на основі партнерства в підготовці викладачів ПТО відповідає політичному сьогоденню, в той же час не ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проєкт спрямований на розвиток та пілотування структур управління між українськими університетами-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню теоретично-практичних пробілів між університетською освітою та вимогами до викладання у закладах ПТО, а також налагодженню управління у новий спосіб, тобто на основі партнерства між відповідними установами в галузі ПТО.
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ПТО в Україні та підвищення статусу професії викладача.

 

 Роль Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери

 

На базі розроблених у межах проєкту навчальних дисциплін було розроблено програми підвищення кваліфікації за такими напрямками:

  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для викладчів професійно-технічноі освіти
  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для майстрів виробничого навчання

© 2025 Університет Ушинського
pola maxwin wins3 jabarscatter hitam alami jackpottrik admin ways2 maxwinlibur main ways2 cuanmahjong ways hari ini gacor total jam seginimahjong wins buat pemula auto kaya ini caranyaterungkap ini jam paling gila main mahjong winsscatter emas mahjong ways muncul lagi langsung jpmahjong wins punya pola baru yang bikin auto wdfenomena jackpot tengah malam di mahjong winsbuka pola ini sekarang mahjong wins langsung ngamukmahjong ways gacor tanpa tunggu scatter ini triknyamahjong ways langsung tembus maxwin ini bukti spinnyamahjong wins kembali gila spin acak acakan tapi maxwincoba spin ini pola baru mahjong ways paling ajaibmahjong wins bukan kaleng kaleng ini bukti nyatanyarahasia wd berkali kali di mahjong ways 2aura cuan mahjong ways 2mahjong ways sebagai mesin cuan instanmahjong wins 3 gila gilaan kasih maxwinspin santai langsung wd mahjong winsscatter hitam tiba tiba munculsekali putar scatter langsung tigakejutan scatter hitam mahjong waysbongkar trik dewa mahjong waysmahjong ways jadi ladang cuan baruscatter datang terusscatter bisa nongol 4 sekaligusmahjong ways scatter hitamauto sultan seharipola pancing scatterpemain baru mahjong wins auto sultan kok bisamahjong ways kasih jackpot tengah malam gak main mainmahjong ways bikin nangis bahagia modal 20rb tembus 15 jutamahjong ways lagi hot modal kecil untung maksimalstrategi spin rtp wins3scatter hitam merah jppromo mahjong ways2 cuanpola gacor wins3 medanmahjong wins modal recehscatter hitam bonus melimpahcuma spin 10x langsung jp di mahjong waysbocoran pola mahjong ways dari orang dalamasia2599asia2600asia2601asia2602asia2603asia2604heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88amkamoments.comandreuground.esbrenoparaiso.comtheinditravel.comAsli777Mpogalaxytsvweb.comawsbet.netslot gacor server luar negerislot thailand