2 грудня 2025 року під час передзахисту кваліфікаційних магістерських робіт здобувачів другого магістерського рівня денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» була представлена тематика, що відображає актуальні напрями екстремальної, кризової та прикладної психології в умовах воєнного стану. Магістерські дослідження були присвячені особливостям психологічного стану родин безвісти зниклих та формам їх психологічної підтримки, проблемі емоційного вигорання вчителів в умовах воєнного стану в Україні, впливу емоційного інтелекту на сприйняття стресу у молоді, візуальній оцінці стресового стану людини з метою визначення стратегій взаємодії та корекції, а також особливостям стресових переживань осіб у період воєнного стану, а також інших актуальних проблем сучасної психологічної науки і практики.
Представлені теми засвідчили спрямованість магістерських робіт на аналіз психологічних наслідків війни, дослідження ресурсів особистості, механізмів подолання стресу та розробку практично орієнтованих підходів до психологічної допомоги різним категоріям населення, що відповідає сучасним викликам професійної діяльності психолога. Усі представлені роботи відповідали належному науково методичному рівню та були допущені до подальшого захисту.

2 грудня 2025 року під час передзахисту кваліфікаційних магістерських робіт здобувачів другого магістерського рівня денної форми навчання за спеціальністю 053 «Психологія» була представлена тематика, що відображає актуальні напрями екстремальної, кризової та прикладної психології в умовах воєнного стану. Магістерські дослідження були присвячені особливостям психологічного стану родин безвісти зниклих та формам їх психологічної підтримки, проблемі емоційного вигорання вчителів в умовах воєнного стану в Україні, впливу емоційного інтелекту на сприйняття стресу у молоді, візуальній оцінці стресового стану людини з метою визначення стратегій взаємодії та корекції, а також особливостям стресових переживань осіб у період воєнного стану, а також інших актуальних проблем сучасної психологічної науки і практики.