Щодо навчання в Індії
До Міністерства закордонних справ України звернулося ПосольствоРеспубліки Індія в Україні з проханням оприлюднити серед українських закладів вищої освіти інформацію про оголошену Індійською Радою з Культурних Відносин Стипендіальну Програму на 2025-26 академічний рік.
										
										
										
										

Запрошення до презентації курсу європейських студій "Цифровізація, цифрова освіта та міграційні процеси: досвід ЄС для України", розробленого в рамках проєкту Erasmus+ Жан Моне Модулі DEMEu4U – ERASMUS-JMO-2024-HEI-TCH-RSCH.
В межах програми USAID “Мріємо та діємо” IREX планує підтримати проєкти, які мають на меті проведення емпіричних досліджень з тематик, присвячених актуальним проблемам молоді із практичною прикладною компонентою, що виконуватимуться молодими дослідниками (до 35 років включно).
Угорською стороною в рамках стипендіальної програми Уряду Угорщини «Stipendium Hungaricum Programme» оголошено про прийом заявок на отримання стипендій на навчання громадян України в Угорщині за бакалаврськими, магістерськими та аспірантськими програмами у 2025/2026 навчальному році.
Відповідно до Угоди між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти Китайської Народної Республіки про співробітництво в галузі освіти Уряд Китайської Народної Республіки надає для громадян України 95 державних стипендій на навчання у 2025/2026 навчальному році за освітніми рівнями бакалавр, магістр, доктор філософії та на річне мовне стажування.
Шановні колеги! Державний департамент США, Бюро у справах освіти і культури, Офіс програм обміну приватного сектору та Американські Ради з міжнародної освіти оголошує відкриття анкети для участі в програмі “BridgeUSA: Програма обміну для українських викладачів”.
Міністерство підприємництва та туризму Румунії повідомлено про стипендійні можливості для громадян 
22 травня у рамках міжнародного співробітництва з університетом STEKOM (Індонезія), відділ міжнародних зв’язків університету взяла участь у організації вебінару “The Rise of Al: Unlocking the Opportunity for Beneficial Effects”.