01 грудня 2025 на платформі Microsoft Teams лабораторією когнітивних і комунікативних досліджень кафедри германської філології та методики викладання іноземних мов було проведено ІІІ науково-практичний семінар для молодих учених: «Англійська мова та література: від теорії до практики». У семінарі взяли участь здобувачі ОПП «Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)» другого (магістерського) рівня вищої освіти, «Переклад (перша - англійська, друга - китайська)» та науково-педагогічні працівники. У межах семінара здобувачі успішно ділилися результатами своїх наукових розвідок, зокрема, у рамках підготовки кваліфікаційних (магістерських) робіт. Доповідачі презентували як теоретичні напрацювання, так і практичні рішення, що сприяють удосконаленню мовно-літературної освіти.
Науково-практичний семінар відбувся в атмосфері відкритості та конструктивної взаємодії. Викладачі й здобувачі охоче долучалися до обговорень, ставили змістовні запитання та підтримували доповідачів. Учасники продемонстрували високий рівень підготовки й засвідчили сформованість фахових компетентностей, відповідних їхньому освітньому рівню. Доповідачі отримали цінні поради щодо вдосконалення навичок результативного публічного виступу.
Захід підтвердив важливість платформи для обміну досвідом між молодими дослідниками.

01 грудня 2025 на платформі Microsoft Teams лабораторією когнітивних і комунікативних досліджень кафедри германської філології та методики викладання іноземних мов було проведено ІІІ науково-практичний семінар для молодих учених: «Англійська мова та література: від теорії до практики». У семінарі взяли участь здобувачі ОПП «Середня освіта (Англійська мова і зарубіжна література)» другого (магістерського) рівня вищої освіти, «Переклад (перша - англійська, друга - китайська)» та науково-педагогічні працівники. У межах семінара здобувачі успішно ділилися результатами своїх наукових розвідок, зокрема, у рамках підготовки кваліфікаційних (магістерських) робіт. Доповідачі презентували як теоретичні напрацювання, так і практичні рішення, що сприяють удосконаленню мовно-літературної освіти.