29 травня 2025 року на кафедрі історії України відбулося обговорення пропозицій стейкхолдерів до Проєкту Освітньо-наукової програми для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня «Середня освіта (Історія)» за предметною спеціальністю А 4. 03 (Історія та громадянська освіта).
Участь в обговоренні взяли: зав. кафедри, доц. Сєкерська О. П., проф. Діанова Н. М., проф. Савченко В. А., проф. Красножон А. В., доц. Середа О. Г., проф. Бачинська О. А., асистент Водько В. І., викладач-стажист Кумінова К. А., зав. кафедри всесвітньої історії та методики її навчання Ковальський С. В., доц. кафедри всесвітньої історії та методики її навчання Яновська Л. Г., заступник директора з виховної роботи комунального закладу «Одеський педагогічний фаховий коледж» Стахов А. С., директор Одеської гімназії №18 Одеської міської ради Круглова Г. І.
О. П. Сєкерська, к. іст. н., доцент, завідувачка кафедри історії України, гарант освітньо-наукової програми Середня освіта (Історія) представила склад робочої групи, до якої увійшли: Ковальський Станіслав Валентинович, к. іст. н., доцент, завідувач кафедри всесвітньої історії та методики її навчання; Яновська Л. Г., к. пед. н., доцент кафедри всесвітньої історії та методики її навчання, Діанова Н. М., д. іст. н., професор, професор кафедри історії України та І. Коршунов, здобувач освіти другого (магістерського) рівня денної форми здобуття освіти. Були представлені мета та компоненти Освітньо-наукової програми, схарактеризовані можливості працевлаштування та подальшого навчання випускників, оголошені вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання, умови вступу, атестацію випускників та інше.
Директорка Одеської гімназії №18 Одеської міської ради Г. І. Круглова наголосила, що на даний час в Одесі та області спостерігається дефіцит вчителів – молодь не зацікавлена в професійній реалізації. Тому адміністрація Одеської гімназії №18 буде активно сприяти та має зацікавлення у підготовці в Університеті Ушинського вчителів історії та громадянської освіти і інших дисциплін з метою задоволення потреби в педагогічних кадрах.
Ознайомившись із Освітньо-науковою програмою та навчальним планами підготовки магістрів за предметною спеціальністю А4.03 Середня освіта (Історія та громадянська освіта), Г. І. Круглова помітила, що наповнення програми навчальними дисциплінами дозволяє підготувати належного фахівця. Однак, з урахуванням вимог НУШ та кращої практичної підготовки фахівців, було запропоновано доповнити освітні компоненти модулями (темами), що дозволять поглибити знання з алгоритму створення інклюзивного середовища в закладах освіти.
Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня брали активну участь у обговоренні та цікавилися практиками, можливістю ознайомитись із переліком баз практик, висловлювали свої побажання до змісту програм навчальних дисциплін.
Результатом зустрічі для обговорення Освітньо-наукової програми «Середня освіта (Історія)» було врахування пропозицій та побажань стейкхолдерів та учасників обговорення з метою покращення якісної підготовки висококваліфікованих фахівців.