Зустріч зі стейкхолдером (проф. В’ячеслав Бліхар)
На запрошення гаранта ОНП «Філософія» проф. Оксани Петінової 15 листопада 2022 року відбулася зустріч зі стейкхолдером – директором Інституту управління, психології та безпеки Львівського університету внутрішніх справ (ЗВО – партнер), докт. філос. н., проф. В’ячеславом Бліхарем.

На кафедрі психіатрії, медичної та спеціальної психології ОНПУ ім. К.Д.Ушинського відбулися настановні конференції виробничої (ознайомлювальної) практики
В рамках україно-китайського освітньо-наукового проєкту «Освіта в глобалізованому суспільстві: філософія, менеджмент, культура (сучасні тенденції, економічні опції та міжнародні практики)» (Університет Ушинського – Аньхойський університет фінансів та економіки) 9 листопада 2022 року було проведено інтерактивний захід «Healthy – Lifestyle». Організатори – куратори проєкту проф. Оксана Петінова та викл. Катерина Ткаченко.
07 листопада 2022 року кафедрою освітнього менеджменту та публічного управління разом із бібліотекою Університету Ушинського було проведено круглий стіл «Інформаційний бібліотечний простір та його використання під час виконання наукового дослідження».
4 листопада 2022 року відбулася підсумкова конференція з переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія ОПП Психологія.
26 жовтня 2022 року здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти 1-го року навчання вступ осінь, ОНП «Філософія» затвердили теми своїх дисертаційних робіт на засіданні кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності:
В рамках україно-китайського освітньо-наукового проєкту «Освіта в глобалізованому суспільстві: філософія, менеджмент, культура (сучасні тенденції, економічні опції та міжнародні практики)» (Університет Ушинського – Аньхойський університет фінансів та економіки)
02 листопада для студентів магістратури, що навчаються за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти» в Університеті Ушинського було проведено семінар-практикум на тему «Стратегія проєктування розвитку сучасного закладу загальної середньої освіти».