Проєкт «MoPED»

Вид проєкту:

Проєкт MoPED спрямований на модернізацію навчальних програм для педагогічних шкіл України шляхом включення нових курсів найвищих навчальних засобів ІКТ та методів дослідження. Відповідаючи на сучасні виклики та вимоги, а також підтримуючи масштабні масштабні освітні реформи в Україні, проект вплине на якість педагогічної вищої освіти та підвищить цифрові та дидактичні компетенції майбутніх вчителів школи.

 

Консорціум

 

  • Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ, Україна)
  • Університет Деусто (Деусто, Іспанія)
  • Науково-технічний університет AGH (Краків, Польща)
  • Університет Кіпру (Нікосія, Кіпр)
  • Університет Бориса Грінченка (Киів, Україна)
  • Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет імени Григорія Сковороди (Переяслав-Хмельницький, Україна)
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичина (Умань, Україна)
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна)
  • Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
  • ООО «Quality Ukraine» (Київ, Україна)

 

Тривалість

 

14 жовтня 2017 – 14 жовтня 2020 (36 місяців)

 

Мета проєкту:

  • розробка 18 семестрових дисциплін, включити їх до педагогічної програми та акредитувати на інституційному рівні;
  • підготовка викладацького складу педагогічних факультетів українських університетів, що беруть участь;
  • створення «Інноваційного класу» у кожному українському університеті як навчальний простір 21 століття на основі найкращих європейських практик;
  • налагодження ефективноі співпраці між ЄС та українським педагогічним сектором вищої освіти, шкільними вчителями та їх асоціаціями.

Цільові групи:

  • Викладацький склад університету
  • Студенти університету
  • Шкільні вчителі
  • Університет
  • Школа
  • Регіональні управління освіти
  • Міська адміністрація
  • Технічний персонал
  • Бібліотекарі
  • Інші зацікавлені сторони

          Роль Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери

На базі розроблених у межах проєкту навчальних дисциплін було розроблено програми підвищення кваліфікації за такими напрямками:

  • STEM-технології у освітньому процесі
  • Робототехніка в освіті
  • Сучасні технології навчання
  • Використання форм дистанційного навчання засобами хмарних сервісів у ЗО
  • НУШ: Використання хмарних сервісів у ЗО
  • Інформатика та методи іі навчання у початковій школі
  • Освітня інноватика в навчанні фізики та астрономії
  • Нова українська школа: освітні стратегії і технології у навчанні інформатики
  • Нова українська школа: STEM компетентності та STEM технологіі
  • Інноваційні технології у навчанні математики

© 2024 Університет Ушинського
https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/