В межах громадського обговорення проведено наради зі стейкхолдерами: обговорення проєктів ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» та «Професійна освіта (Дизайн)»

119 травня 2021 року було проведено нараду щодо обговорення проєктів ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) членами робочої групи та представниками освітніх установ зош І-ІІІ ст. №2 міста Володимир-Волинського Волинської області, Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжу ім. А. Ю. Кримського Волинської обласної ради, Одеських міжшкільних ресурсних центрів №2 та № 3 Одеської міської ради, опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» Визирської сільської ради Одеського району Одеської області, КЗ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Березівської РДА», зош І-ІІІ ступенів №79 міста Одеси. Під час зустрічі було визначено, що зміст програм відповідає сучасним потребам закладів освіти та особливість цих програм полягає у наданні можливості здобувачам вищої освіти опанувати теоретичними і практичними курсами через формування в них відповідних компетентностей , що пов’язані з реалізацією професійної діяльності в галузі середньої освіти у сфері технологій та підвищенням її ефективності та бути конкурентоспроможними на ринку праці, програми не мають принципових зауважень і можуть бути впроваджені в освітній процес.

20 травня 2021 року було проведено нараду щодо обговорення проєкту ОПП «Професійна освіта (Дизайн)» першого (бакалаврського) спеціальності 015 Професійна освіта (Дизайн) членами робочої групи та представниками ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг Університету Ушинського», Одеського театрально-художнього фахового коледжу, ДЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», видавництва «Астропринт», ТОВ «Промисловий дизайн одягу». Стейкхолдери зазначили, що вірно спрямований фокус програми на формування та розвиток загальних і професійних компетентностей професійної освіти в дизайні, що відповідають сучасному рівню науки і практики та визначенні підходи щодо виробничої практики забезпечать підготовку майбутніх фахівців у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності, а реалізація системного підходу у формуванні навчальних дисциплін фундаментального психолого-педагогічного та дизайнерського спрямування є підгрунтям для подальшого навчання впродовж всього життя, програми не мають принципових зауважень і можуть бути впроваджені в освітній процес

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
kaisar89 scatter hitam mahjong wins bocoran polahujan scatter mahjong ways 2sudah saatnya mahjong ways badai scatterpinbet76kompas76rrc4dslot gacorprofit keren mahjong wins 3ngences cuan mahjong winsjackpot finansial mahjong ways 2putaran membangongkan mahjong wins 3modal 18k mahjong ways 2 maxwinbaccarat qris anti rugi live casinortp starlight princess jam spin terbaikjackpot olympus driver kurirmahjong ways ramadan bikin cuanparlay 3 tim sbo penggemar mudamuseum mystery trik jambi bawa 120jtwild west gold strategi pemain freelancekoi gate qris vs topup transaksi cepatrealme narzo 70 mahjong smooth spinpower hoki mahjong waysmodal receh mahjong ways 2siswa smk cuan mahjong ways telegramrtp live mahjong dan olympus jam 13driver maxim dua motor berkat mahjongpsikologi finansial dari mahjong terstrukturabc1131 rtp dan pola olympus bikin cuanagen sbo abc1131 bantu pemula menangscatter hitam mahjong waysagen mahjong ways terbaikscatter hitam mahjong modal 10krtp mahjong wins 2scatter hitam mahjong winsheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303ABC1131mpoxlABC1131 AMPSLOT MPO DANApondok88