В межах громадського обговорення проведено наради зі стейкхолдерами: обговорення проєктів ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» та «Професійна освіта (Дизайн)»

119 травня 2021 року було проведено нараду щодо обговорення проєктів ОПП «Середня освіта (Трудове навчання та технології)» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) членами робочої групи та представниками освітніх установ зош І-ІІІ ст. №2 міста Володимир-Волинського Волинської області, Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжу ім. А. Ю. Кримського Волинської обласної ради, Одеських міжшкільних ресурсних центрів №2 та № 3 Одеської міської ради, опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» Визирської сільської ради Одеського району Одеської області, КЗ «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей Березівської РДА», зош І-ІІІ ступенів №79 міста Одеси. Під час зустрічі було визначено, що зміст програм відповідає сучасним потребам закладів освіти та особливість цих програм полягає у наданні можливості здобувачам вищої освіти опанувати теоретичними і практичними курсами через формування в них відповідних компетентностей , що пов’язані з реалізацією професійної діяльності в галузі середньої освіти у сфері технологій та підвищенням її ефективності та бути конкурентоспроможними на ринку праці, програми не мають принципових зауважень і можуть бути впроваджені в освітній процес.

20 травня 2021 року було проведено нараду щодо обговорення проєкту ОПП «Професійна освіта (Дизайн)» першого (бакалаврського) спеціальності 015 Професійна освіта (Дизайн) членами робочої групи та представниками ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг Університету Ушинського», Одеського театрально-художнього фахового коледжу, ДЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості», видавництва «Астропринт», ТОВ «Промисловий дизайн одягу». Стейкхолдери зазначили, що вірно спрямований фокус програми на формування та розвиток загальних і професійних компетентностей професійної освіти в дизайні, що відповідають сучасному рівню науки і практики та визначенні підходи щодо виробничої практики забезпечать підготовку майбутніх фахівців у реальному середовищі майбутньої професійної діяльності, а реалізація системного підходу у формуванні навчальних дисциплін фундаментального психолого-педагогічного та дизайнерського спрямування є підгрунтям для подальшого навчання впродовж всього життя, програми не мають принципових зауважень і можуть бути впроваджені в освітній процес

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/