Проходження науково-педагогічної практики за ОНП «Освітні, педагогічні науки» здобувачкою Наталією Гуданич

1Науково-педагогічна практика дала змогу ознайомитися з нормативними документами, метою, завданням, змістом, структурою та особливостями організації освітнього процесу на кафедрі, удосконалити науково-теоретичні знання з проблем освіти, вивчити і проаналізувати рекомендації щодо проведення лекційних, семінарських та практичних занять у закладах вищої освіти, схарактеризувати актуальні проблеми професійної підготовки здобувачів освіти, сформувати вміння аналізувати досвід і практику роботи викладачів Університету Ушинського.
Особлива увага приділялася проведенню здобувачкою лекційних та практичних занять, організаційних заходів.
Проходження науково-педагогічної практики дозволило набути досвід та сформувати компетентності, необхідні у майбутній викладацькій діяльності, поглибити і закріпити знання з дисциплін педагогічного спрямування.

 

© 2025 Університет Ушинського
fakta rtp mahjong wins bocorjackpot teriak kencang mahjongmahjong wins baru main maxwin duluanmahjong hoki meledak ledakmahjong jadi tempat healing cuanmahjong wins scatter gak hentimahjong ways sore ini auto gacormahjong ways pola langkamahjong ways trik spin bertahappola sensa mahjong wins minggu inimain mahjong wins auto kayamain mahjong ways auto kayapola mahjong ways terbarumahjong wins gak ada lawanmahjong ways tembus maxwin tanpa auto spintemukan momen emas saat scatterpunya irama scatter sendirijackpot pertama pemain baruagen cuan ways stabilstrategi akun baru waysvario bekas dari scattertrik scatter hitam waysstrategi mahjong wins cuanjackpot cepat mahjong waystips jackpot ways2 penggandaasia2629asia2630asia2631asia2632heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88Asli777Mpogalaxyavivaequipments.comawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com