На кафедрі музичного мистецтва і хореографії проведено бінарна форма практичного заняття для аспірантів і магістрантів

1На кафедрі музичного мистецтва і хореографії на базі лабораторії «Інновації мистецької освіти» професор О.Є. Реброва та кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри Л.В. Степанова провели цікавий освітній захід: бінарна форма практичного заняття. У заході взяли участь здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальностей: 025 Музичне мистецтво та 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) а також здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальностей 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) та 011 Освітні, педагогічні науки, що навчаються за ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти».
Технологія практичної бінарності полягала в поєднанні змістових ліній таких дисциплін як: «Художня культура в контексті мистецької освіти», «Методологія і методи досліджень педагогіки мистецтва», а також науково-педагогічної практики, що проходять аспіранти двох спеціальностей.
Алгоритм проведення був наступний: магістрант Микола Удич підготував презентацію на тему: «Соціальна суть мистецтва та його значення в житі суспільства і особистості». Він широко представив ілюстративний матеріал, скориставшись інтернет-ресурсами. Після презентації було здійснено низку алгоритмічних дій. Дії викладачів: задавання проблемних питань аудиторії стосовно повноти розкриття теми відповідно до означених функцій мистецтва, визначення рекомендацій щодо покращення презентативності пропонолваного матеріалу на майбутнє. Питання були адресовані як усій аудиторії, так і конкретним учасникам. Перевага надавалася аспірантам, оскільки вони наразі проходять педагогічну практику.
Наступний крок: застосування техніки герменевтичного наративу стосовно представленого ілюстративного матеріалу та його відповідності зазначеним доповідачем функціям мистецтва. Кожний твір викликав у здобувачів різні ставлення, міркування, образні уявлення та відчуття. Віталося відверте, щире висловлювання своїх вражень та переживань. Аудиторія була великою, отже відверто висловитися здобувачам було важко. Але тут активними учасниками стали викладачі, які своїм прикладом, відвертими оцінками-наративами спонукали здобувачів до висловлювань. Знов активнішими виявилися аспіранти, що засвідчило їхню педагогічну здатність вести діалог з аудиторією, бути щирими в оцінках та своїх враженнях щодо художнього образу.
Бінарний практикум також мав й інформаційний характер, оскільки викладачі під час обговорень та дискусій надавали достатньо нової інформації, а також поверталися до навчальної інформації, яку вивчали і магістранти, і аспіранти на попередньому семестрі.
Проведений захід активізував здобувачів та надав їм змогу обрати форми проведення практичних занять у наступному та у своїй подальшій педагогічній роботі в закладах освіти різних рівнів у майбутньому. А для аспірантів – це форма, яку вони опрацювали в межах науково-педагогічної практики, якою вони можуть скористуватися для подальших досліджень.

 

© 2025 Університет Ушинського
pola mahjong cuanmahjong bebas finansialscatter hitam pemulascatter 4x mahjongfakta rtp mahjong wins bocorjackpot teriak kencang mahjongmahjong wins baru main maxwin duluanmahjong hoki meledak ledakmahjong jadi tempat healing cuanmahjong wins scatter gak hentimahjong ways sore ini auto gacormahjong ways pola langkamahjong ways trik spin bertahappola sensa mahjong wins minggu inimain mahjong wins auto kayamain mahjong ways auto kayapola mahjong ways terbarumahjong wins gak ada lawanmahjong ways tembus maxwin tanpa auto spintemukan momen emas saat scatterpunya irama scatter sendiriasia2633aasia2634aasia2635aasia2636aheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88Asli777Mpogalaxyavivaequipments.comawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com