30 жовтня 2025 року у межах програми «Гостьовий лектор» на запрошення кафедри філософії і педагогіки ЗВО-партнера НТУ «Дніпровська політехніка» відбулася відкрита гостьова лекція на тему «Енергоінформаційна педагогіка – нова концепція педагогічної освіти» для аспірантів ОНП «Філософія» в межах навчальної дисципліни «Методологія науково-педагогічної діяльності та специфіка викладання філософських дисциплін». Спікерка: Колесник Марина Олександрівна – докторка педагогічних наук, професорка кафедри біології та здоров’я людини Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Під час лекції було презентовано новітній підхід до освіти – енергоінформаційну педагогіку, що формує цілісний світогляд через розуміння енергосистеми людини, універсальних законів розвитку та причинно-системного підходу. Розглянуто такі ключові питання:
- сім рівнів прояву людини;
- індивідуальна програма розвитку особистості на основі психотипу;
- інноваційні педагогічні інструменти: Паспорт вібрацій, Циклограма, Педагогічний ІНЬ-ЯНЬ;
- дванадцять психотипів особистості як основа професій майбутнього;
- моделювання освітніх систем на базі універсальних алгоритмів природи.\ї
Захід сприяв розширенню уявлень аспірантів про сучасні інноваційні напрями розвитку педагогічної науки, інтеграцію філософських ідей у сферу освіти та осмислення ролі викладача як провідника цілісного знання. Обговорення відбулося у теплій і натхненній атмосфері, сповненій професійного інтересу та живого діалогу. В обговоренні взяли активну участь здобувачі Микола Начев, Сергій Карастан та Неля Чабан.

30 жовтня 2025 року у межах програми «Гостьовий лектор» на запрошення кафедри філософії і педагогіки ЗВО-партнера НТУ «Дніпровська політехніка» відбулася відкрита гостьова лекція на тему «Енергоінформаційна педагогіка – нова концепція педагогічної освіти» для аспірантів ОНП «Філософія» в межах навчальної дисципліни «Методологія науково-педагогічної діяльності та специфіка викладання філософських дисциплін». Спікерка: Колесник Марина Олександрівна – докторка педагогічних наук, професорка кафедри біології та здоров’я людини Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Під час лекції було презентовано новітній підхід до освіти – енергоінформаційну педагогіку, що формує цілісний світогляд через розуміння енергосистеми людини, універсальних законів розвитку та причинно-системного підходу. Розглянуто такі ключові питання: