ВІТАЄМО АСПІРАНТКУ 1 року навчання спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) АННУ УСОВУ з важливим науковим дебютом.
30-31 березня 2021 року в Національній музичній академії України імені П.І. Чайковського відбулася міжнародна науково-практична конференція «Музична культура Китаю: форми, традиції, перспективи». Анна Усова, аспірантка 1 року навчання виступила з цікавою доповіддю, при цьому зробила дві презентації: англійською та китайської мовами. Вона успішно сполучає навчання з роботою на посаді асистента професора кафедри академічного співу Хунаньського гуманітарного науковотехнічного університету (Лоуді, провінція Хунань, Китай). Це дає їй можливість глибоко дослідити аспекти інтерпретації вокальних творів в контексті національних китайських традицій.

В останні дні березня в Одесі проходив черговий регіональний тур на участь у Всеукраїнському конкурсі народної хореографії імені Павла Вірського. На Україні цей конкурс вже номінований як конкурс Вірського. Взяти в ньому участь та пройти у фінал – складне завдання для хореографічних колективів.
29 березня 2021 року було оголошено результати Міжнародного конкурсу «Talents of the 21 century», який пройшов в м. Балчик (Болгарія). У різних номінаціях змагалися понад тисяча учасників з різних країн світу. Наш університет на конкурсі гідно представили студенти факультету музичної та хореографічної освіти. В номінації «Інструментальний жанр» (фортепіано) звання лауреату І ступеню посіла Тетяна Козлова (клас доц. Горожанкіної О.Ю.). В номінації «Інструментальний ансамбль» І місце здобув квартет у складі Чжуань Сінь, Ді Таньчао, Лі Хунянь та Ганни Грабовської (кер. Горожанкіна О.Ю., Мамикіна А.І.). Почесне журі конкурсу відзначило високий рівень виконавської майстерності конкурсантів та шанобливо запросило наших переможців та їх викладачів до Болгарії для участі у наступному конкурсі.
25-28 березня 2021 року в Одесі пройшов V Міжнародний інтернет-конкурс мистецтв «Music Modern». Конкурс проводився за підтримки громадської організації «Музичний Всесвіт». Серед членів почесного журі конкурсу були провідні викладачі музичних навчальних закладів, композитори, відомі виконавці, представники державних органів управління мистецькою освітою в Україні і за кордоном. Лауреатом І ступеню в номінації «Інструментальний жанр» стала студентка факультету музичної та хореографічної освіти Молокоєдова М. (клас доц. Левицької І.М.).
25 березня 2021 року викладач кафедри музичного мистецтва і хореографії Інга Олексіївна Хмелевська захистила кандидатську дисертацію на тему «Методика формування інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва та хореографії». Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання захищалася у докторській спеціалізованій вченій раді Д.55.053.01 Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка в режимі он-лайн. 16 членів ради, докторів наук, професорів високо оцінили науковий внесок І.О. Хмелевської в теорію і практику музичного навчання як наукову педагогічну галузь.
23 березня 2021 року на кафедрі педагогіки відбулась онлайн-консультація координатора разових спеціалізованих рад Університету Ушинського, професора Княжевої Ірини Анатоліївни, яка ознайомила із сучасними вимогами, параметрами й інструментами, що сприяють підвищенню якості та легітимності наукових публікацій відповідно до сучасних вимог МОН України та Національного агентства забезпечення якості вищої освіти.
«Музика крізь призму міждисциплінарності в підготовці студентів Інституту музики Університету Марії Кюрі-Склодовської (UMCS) у Любліні»
12 березня 2021 р. на кафедрі музичного мистецтва і хореографії Університету Ушинського відбулася бінарна лекція для аспірантів спеціальності 014 Середня освіта спеціалізації: Музичне мистецтво. Лекцію на тему: «Методи і технології музично-освітнього процесу та їх ектраполяція в художню дидактику» підготували і провели д.п.н. проф. О.Є. Реброва та д.п.н. проф. Г.Ю. Ніколаї. Слухачами були аспіранти 2 курсу навчання, але присутніми були також аспіранти, які проходять науково-педагогічну практику. Така форма проведення лекцій дозволяє інтенсифікувати освітній процес, побачити, яким чином важливі ключові положення одної дисципліни можуть бути застосовані в практиці засвоєння іншої.