Участь Університету Ушинського у
МІЖНАРОДНИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЄКТАХ
| 
 №  | 
 Назва програми, проєкту, гранту  | 
 Факультет  | 
| 
 1  | 
 Проєкт NanEOS («електронний ніс нового покоління») програми НАТО «Наука заради миру і безпеки» SPS (985043)  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 2  | 
 Проєкт PaNS– нова парадигма для квантових обчислювань, грант HPC-Europa3 INFRAIA WP9 730897 від Університету Единбургу (Велика Британія)  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 3  | 
 Проєкт “Fuel from the Sun” (штучний фотосинтез) грантової програми Горизонт 2020-MSCA-COFUND, GA 754397 (ЄС)  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 4  | 
 Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP  | 
 ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ  | 
| 
 5  | 
 Проєкт щодо створення наносистем на основі оптично контролюємих 3-D масивів із гібридизованих квантових точок в межах гранту HPC-Europa3 INFRAIA 730897, за фінансової підтримки Єврокомісії та Академії Фінляндії.  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 6  | 
 Проєкт Дослідницької організації з виконання міжнародних проєктів “COMTESFHTa.s.” (Чехія)  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 7  | 
 Грантова програма Харбінського інженерного університету (КНР) щодо дослідження матеріалів термоядерної енергетики  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 8  | 
 Проєкт «Місто Ізмаїл та його фортифікація за джерелами 16-19 ст.», за участі Центру арабських та турецьких досліджень SOTA (Нідерланди) та Університету Ушинського  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 9  | 
 Проєкт Гамбурзького університету з питань медіації, за сприяння Німецького Бюро медіації (Німеччина)  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 10  | 
 Проєкт «Транскордонне співробітництво країн Центрально-Східної Європи» (Польща, Молдова, Україна)  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 11  | 
 Проєкт «Феномен соціальної солідарності в Республіці Молдова та в Україні: порівняльне дослідження» (Молдова, Україна)  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 12  | 
 Проєкт «Новий концепт сонячної енергетики - фотохімічне перетворення CO2». Програма Горизонт 2020-MSCA-COFUND, GA 754397 (Іспанія, Барселона).  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 13  | 
 «Інклюзивна освіта в Одеській області» за підтримки Kultur Kontakt Austria (Австрійської служби міжнародного співробітництва у сфері освіти та досліджень)  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 14  | 
 Проєкт «На шляху до інклюзії» у межах Програми «Освітні проєкти АМО» Чеської громадської організації «Асоціація з міжнародних питань» (Чехія)  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 15  | 
 Проєкт з вивчення впливу сонячного опромінення на ефективність гібридних нанокаталізаторів за проєктом Fuel from the Sun («Штучний фотосинтез») грантової програми Горизонт-2020.  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 16  | 
 Проєкт з створення наноприладів для вивчення і знищення бактерій без використання антибіотиків у межах роботи “Українсько-Азербайджанського науково-навчального центру” (за участі науковців із США, Польщі та Ізраїля);  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 17  | 
 Проєкт з нанобіотехнологій у межах роботи Українсько-Азербайджанського науково-навчального центру (за участі науковців із США та Польщі) щодо розробки полімерних плівок для медичних масок, які не тільки захищатимуть від бактерій та вірусів, зокрема COVID-19, але й швидко знищуватимуть їх при потраплянні на поверхню матеріалу;  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 18  | 
 Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP  | 
 ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ  | 
| 
 19  | 
 Проєкт із соціальної адаптації звільнених військовослужбовців «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NAPUSS), за підтримки Університету Нурд (Норвегія), Міжнародного благодійного фонду «Євразія», Міністерства оборони України  | 
 СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ  | 
| 
 20  | 
 Проєкт HYNANO «Функціоналізація нанодротів для DSSC» від Національної Дослідницької Ради Італії  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 21  | 
 Проєкт NANOBAC з розробки трекових біосенсорів (ЄС та Казахстан). Участь у дослідженняхз розробки трекових біосенсорів.  | 
 ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИЙ  | 
| 
 22  | 
 Україно-китайський проєкт «Біла книга сучасної системи освіти України»  | 
 ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ, ІНОЗЕМНИХ МОВ  | 
Участь Університету Ушинського у
МІЖНАРОДНИХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПРОЄКТАХ
| 
 №  | 
 Назва програми, проєкту, гранту  | 
 Факультет  | 
| 
 1  | 
 Українсько-польський методологічний семінар Інновації в музичній і хореографічній освіті та підготовці до неї вчителів в Україні та Польщі  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 2  | 
 Міжнародний культурно-мистецький освітній проєкт С.О.Т. «Спілкування. Освіта. Творчість»  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 3  | 
 Міжнародний багатожанровий фестиваль мистецтв “The Indigo Factor”  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 4  | 
 Міжнародний багатожанровий фестивальний проєкт «Пори року в Одесі»  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 5  | 
 Україно-польський проєкт «Танець та музичний рух у міжкультурному суспільно-виховному діалозі»  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 6  | 
 Фестиваль «Літня школа танцю»  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 7  | 
 Міжнародний мистецько-освітній науковий проєкт “Art education in the socio-cultural space”  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 8  | 
 Міжнародний фестивальний проєкт “Constellation”  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 9  | 
 Міжнародний конкурс мистецтв “INTERSTELLAR”  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 10  | 
 Міжнародний проєкт “Constellation – 20VS Covid-19 / Life goes on”  | 
 МУЗИЧНОЇ ТА ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ  | 
| 
 11  | 
 ХІІІ Міжнародний конкурс снігових скульптур. м. Харбін (Китай)  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 12  | 
 Міжнародна виставка пейзажу «Меморіал Куїнджі»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 13  | 
 Міжнародна виставка «Море акварелі»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 14  | 
 Фестиваль піщаних скульптур “Odessa_Sand_Fest”  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 15  | 
 Всеукраїнський дистанційний багатожанровий конкурс мистецтв «Зимові забави»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 16  | 
 IV Online-конкурс Образотворчого та Декоративно-прикладного мистецтва «Діалог зі старими майстрами - Поль Гоген, Фріда Кало, Пабло Пікассо», mini GRAND prix  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 17  | 
 ХХVI Міжнародна науково-практична конференція «Ерделівські читання»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 18  | 
 Міжнародний проєкт «Трояндовий пленер», галерея «Ракурс»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 19  | 
 Міжнародний етнофестиваль «Мир - Дружба»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 20  | 
 Міжнародний проєкт «Схід Сонця» у м. Чорноморськ у музеї образотворчих мистецтв ім. О. Білого  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 21  | 
 Міжнародна вистава «Високий замок»  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 22  | 
 Міні ворк-шоп проєкту Еразмус+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (Німеччина)  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 23  | 
 Участь у майстер-класі з каліграфії «Використання технік каліграфії у латинському алфавіті» (Одеса, Україна – Кишинів, Молдова)  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
| 
 24  | 
 Міжнародний студентський професійний конкурс зі шрифту та каліграфії PANGRAM  | 
 ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИЙ  | 
Участь Університету Ушинського у міжнародних проєктах, програмах та грантових дослідженнях
| 
 №  | 
 Назва програми, проєкту, гранту  | 
| 
 1  | 
 Проєкт NanEOS («електронний ніс нового покоління») програми НАТО «Наука заради миру і безпеки» SPS (985043)  | 
| 
 2  | 
 Проєкт PaNS – нова парадигма для квантових обчислювань, грант HPC-Europa3 INFRAIA WP9 730897 від Університету Единбургу (Велика Британія)  | 
| 
 3  | 
 Проєкт Fuel from the Sun (штучний фотосинтез) грантової програми Горизонт 2020-MSCA-COFUND, GA 754397 (ЄС)  | 
| 
 4  | 
 Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP  | 
| 
 5  | 
 Програма «Корейські педагоги за кордоном» за підтримки Посольства Республіки Корея в Україні та Міністерства освіти Кореї  | 
| 
 6  | 
 Програми Корейського Фонду (Корея):  | 
| 
 6.1  | 
 - «Розподіл ресурсів для корейських досліджень»  | 
| 
 6.2  | 
 - програма «Запрошення професора», Корейський Фонд  | 
| 
 7  | 
 Програми Головного Управління Інститутів Конфуція /Ханьбань/, за підтримки Харбінського інженерного університету (КНР) і Освітньо-культурного центру «Інститут Конфуція» Університету Ушинського:  | 
| 
 7.1  | 
 - короткострокові програми з мовної підготовки в КНР «Літній / Зимовий мовний табір Інституту Конфуція»  | 
| 
 7.2  | 
 - програма «Стипендія Інституту Конфуція»  | 
| 
 7.3  | 
 - програма «Педагог»  | 
| 
 7.4  | 
 - програми стажування для викладачів з КНР «Теоретико-методичні засади професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів-іноземців китайської мови в умовах університетської освіти» і «Формування мовної та культурної компетентності працівників вищих навчальних закладів»  | 
| 
 7.5  | 
 - програми стажування для українських науковців і педагогів «Інновації в системі середньої та вищої освіти Китаю», «Актуальні питання сучасних міжнародних політико-правових систем» у КНР  | 
| 
 8  | 
 Проєкт Дослідницької організації з виконання міжнародних проєктів «COMTESFHT a.s.» (Чехія)  | 
| 
 9  | 
 Грантова програма Харбінського інженерного університету (КНР) щодо дослідження матеріалів термоядерної енергетики  | 
| 
 10  | 
 Проєкт «Освітній науково-інформаційний та культурний центр Держави Ізраїль» Університету Ушинського та Ізраїльського культурного центру при Посольстві Держави Ізраїль в Україні  | 
| 
 11  | 
 Проєкт «Українсько-Азербайджанський міжнародний науково-освітній центр нанобіотехнологій і функціональних наносистем» (Азербайджан, Україна)  | 
| 
 12  | 
 Проєкт «Місто Ізмаїл та його фортифікація за джерелами 16-19 ст.», за участі Центру арабських та турецьких досліджень SOTA (Нідерланди) та Університету Ушинського  | 
| 
 13  | 
 Проєкт Гамбурзького університету з питань медіації, за сприяння Німецького Бюро медіації (Німеччина)  | 
| 
 14  | 
 Проєкт «Транскордонне співробітництво країн Центрально-Східної Європи» (Польща, Молдова, Україна)  | 
| 
 15  | 
 Проєкт «Феномен соціальної солідарності в Республіці Молдова та в Україні: порівняльне дослідження» (Молдова, Україна)  | 
| 
 16  | 
 Проєкт «Покращання якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою»» (Швеція)  | 
| 
 17  | 
 Грантова програма DAAD «Наукове стажування для викладачів ЗВО та науковців»: проведення наукових досліджень за тематикою «Морфологічна продуктивність похідних каузативних дієслів» в Університеті Еберхарда (Німеччина)  | 
| 
 18  | 
 Українсько-грузинський проєкт з гуманної педагогіки (Грузія, Україна)  | 
| 
 19  | 
 «Інклюзивна освіта в Одеській області» за підтримки Kultur Kontakt Austria (Австрійської служби міжнародного співробітництва у сфері освіти та досліджень)  | 
| 
 20  | 
 Проєкт «На шляху до інклюзії» у межах Програми «Освітні проєкти АМО» Чеської громадської організації «Асоціація з міжнародних питань» (Чехія)  | 
| 
 21  | 
 Проєкт Університету Бен-Гуріона (Ізраїль), Національної лабораторії Фраскаті (Італія) та Ядерного інституту АН Чехії зі створення наноприладів для вивчення бактерій  | 
| 
 22  | 
 Проєкт Університету Бен-Гуріона (Ізраїль) та Helmholtz-Zentrum Dresden-Rossendorf (Німеччина) з формування важких кластерів у конструкційних матеріалах  | 
| 
 23  | 
 Проєкт Університету Бен-Гуріона та Ядерного науково-дослідного центру в Негеве (Ізраїль) зі створення реакторних матеріалів для атомних станцій четвертого покоління  | 
| 
 24  | 
 Проєкт NANOBAC з розробки трекових біосенсорів (ЄС та Казахстан)  | 
| 
 25  | 
 Проєкт Університету Вітвотерсранд (Йоганнесбург, ПАР) у галузі досліджень з вищої математики  | 
| 
 26  | 
 Фестивальний проєкт «Сузір’я» (за підтримки мерії м. Будапешта, Угорщина; мерії м. Ліптовський Мікулаш, Словаччина; Національної академії мистецтв України, МОН України)  | 
| 
 27  | 
 Проєкт DAAD «Конфлікт коучинг, розповсюдження процедур медитативного діалогу» (ID:57523748), Німеччина  | 
| 
 28  | 
 Програма ЄС Еразмус+ К2, проєкт «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (PAGOSTE) 609536-EPP-1-2019-1-DE-EPPKA2-CBHE-SP  | 
| 
 29  | 
 Проєкт «Американський освітньо-інформаційний центр (за сприяння Посольства США в Україні)  | 
| 
 30  | 
 Проєкт «Освітньо-інформаційний та культурний центр Республіки Корея» (за сприяння Посольства Республіки Корея в Україні)  | 
| 
 31  | 
 Проєкт «Український культурний і науково-інформаційний центр в Харбінському інженерному університеті за підтримки Університету Ушинського» (Україна, КНР)  | 
| 
 32  | 
 «Одеський науково-інформаційний центр євроатлантичної співпраці (за підтримки Посольства Литовської Республіки в Україні)»  | 
| 
 33  | 
 Проєкт із соціальної адаптації звільнених військовослужбовців «Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NAPUSS), за підтримки Університету Нурд (Норвегія), Міжнародного благодійного фонду «Євразія», Міністерства оборони України  | 
| 
 34  | 
 Проєкт «Програма малих стипендій з вивчення англійської мови в Одеській області» (ACCESS), за підтримки Посольства США в Україні, Громадського центру “Молодь за демократію”.  | 


										
										
										
										


































