03 квітня 2025 р. Орленко І. М., доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти взяла участь у семінарі на тему: «Сучасні інтерактивні технології в реабілітації дітей та дорослих». Під час семінару учасники активно обговорювали актуальні питання реабілітації дітей та дорослих за допомогою сучасних інтерактивних технології, співпрацю з інклюзивно-ресурсними центрами тощо. Орленко І. М виступила з доповіддю «Роль психолога у мультидисциплінарній команді реабілітації з використанням інноваційних інтерактивних технологій».
Було розкрито важливість мультидисциплінарного підходу в роботі та реабілітації дітей з ООП (СДУГ, порушення інтелектуального розвитку, порушення мовлення, розлади аутистичного спектру, дитячий церебральний параліч тощо), які мають унікальні психологічні потреби та когнітивні особливості, що необхідно враховувати при застосуванні інноваційних інтерактивних засобів. Особливої уваги потребує оцінка цифрової грамотності та попереднього досвіду взаємодії з технологіями, що може суттєво впливати на ефективність використання інноваційних засобів. Результати діагностики є основою для розробки індивідуалізованої програми корекції та реабілітації з урахуванням психологічних особливостей та потенційних бар'єрів. Глибоке розуміння психологічних механізмів відновлення, знання особливостей впливу інноваційних технологій на психіку людини та вміння ефективно взаємодіяти з іншими фахівцями забезпечує людиноцентричний, науково обґрунтований та максимально ефективний процес корекції та реабілітації.