ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія

І. Формула спеціальності.

Вивчення джерел і рушійних сил та психологічних механізмів і закономірностей становлення і розвитку особистості в онтогенезі.

II. Напрями досліджень.

  1. Розумовий розвиток особистості в процесі навчання.
  2. Психологічні проблеми навчання, психологія учіння, учбова діяльність.
  3. Закономірності засвоєння знань, умінь та навичок.
  4. Розвиток мотивів учбової діяльності учнів різного віку.
  5. Моральний розвиток особистості у виховному процесі.
  6. Розвиток самоактивності учнів у процесі оволодіння суспільними цінностями.
  7. Розвиток самосвідомості у педагогічному процесі.
  8. Психологічні закономірності і механізми навчально-виховного процесу в різних освітніх системах (дитсадок, загальноосвітня школа, ліцеї, гімназії, вузи).
  9. Психологічні проблеми міжособистісних взаємин у педагогічному
    процесі.
  10. Оволодіння ціннісними орієнтаціями, становлення особистості як
    саморегулюючої системи.
  11. Психологічні основи становлення й розвитку національної
    самосвідомості.
  12. Вікові закономірності та особливості особистості.
  13. Психологічні основи статевої диференціації особистості у виховному
    процесі.
  14. Психологічні проблеми сімейного виховання.
  15. Психологічні проблеми педагогічної діяльності.
  16. Психологія особистості вчителя (педагога).

III. Галузі наук, за якими присуджуються наукові ступені:

- психологічні науки.

 

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/