З 24.03.2025 по 11.04.2025 р. на базі кафедри теорії та методики дошкільної освіти, факультету дошкільної педагогіки та психології, Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» аспірантка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти 2-го року навчання, спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки Станіслава Діхтяренко проходила науково-педагогічну практику.
Метою практики було поглиблення й удосконалення фахових знань, умінь, навичок, розвиток професійно-значущих якостей особистості аспірантів, практичних умінь i навичок самостійної наукової, викладацької, виховної та навчально-методичної діяльності. Завдання практики передбачали оволодіння аспірантами сучасними методами і технологіями викладання дисциплін у відповідній галузі підготовки докторів філософії.
У процесі практики Станіслава Діхтяренко ознайомилась із нормативними документами, метою, завданнями, змістом, структурою і особливостями організації освітнього процесу в закладі вищої освіти, зокрема на кафедрі теорії та методики дошкільної освіти. Аспіранткою було відвідано заняття викладачів кафедри із навчальних дисциплін: «Дошкільна лінгводидактика» (д.п.н., проф. Богуш А.М., д.п.н., проф. Березовська Л.І), «Методична робота в ЗДО» (д.п.н., проф. Богуш А.М., д.п.н., доц. Найда Р.Г.), «Теорія та методика фізичного виховання дітей в ЗДО» (д.п.н., доц. Найда Р.Г.) «Методика навчання української (державної) мови в етнонаціональних ЗДО» (к.п.н., доц. Попова І.І.). Під час підготовки до проведення лекційних та практичних занять, аспіранткою було підготовлено презентації, тексти лекцій та тестові завдання. Зокрема, було проведено лекційне заняття з навчальної дисципліни «Методична робота в ЗДО», з теми: «Вихователька-методист ЗДО» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, спеціальності А2 Дошкільна освіта та практичне заняття з навчальної дисципліни «Дошкільна лінгводидакттика» з теми: «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку» для здобувачів 3-го року навчання, спеціальності А2 Дошкільна освіта. Відкриті заняття одержали схвальні відгуки, зокрема відзначено професіоналізм лектора, вміння зосередити увагу студентів на головних положеннях матеріалу лекції, створити робочу та творчу атмосферу.
Зміст наукового-педагогічної практики дозволив практикантці набути знань, вмінь, навичок та професійних компетентностней з освітніх компонентів необхідних у майбутній викладацькій діяльності.