s spin diam diams spin santai cuan meledaks cuan tanpa henti scatter maniss detik demi detik menegangkanmahjong jalan pintas kemenangan.html

  I. Формула спеціальності:            

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту методів навчання української мови в дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.           

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

-     за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна, освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

-     за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

-     за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

-     за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання української мови;

-     за характером досліджень: прикладні;

-     за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

II. Напрями досліджень:            Наукове обґрунтування змісту та структури курсу сучасної української  мови в  навчальних закладах різних освітніх рівнів і типів.

1.            Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення української мови.

2.            Реалізація системи навчання української мови в підручниках і навчальних посібниках.

3.            Методика навчання грамоти.

4.            Методика вивчення різних  рівнів і аспектів української мови.

5.            Методика розвитку умінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6.             Методика навчання української мови у школах із російською й іншими мовами навчання національних меншин.

7.            Зміст методики навчання української мови у вищих педагогічних навчальних закладах.

8.            Лінгводидактичні погляди видатних українських мовознавців, методистів, психологів.

9.             Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10.       Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання української мови в початкових, середніх і вищих закладах освіти. 

  1. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

педагогічні науки.

 І. Формула спеціальності:

 

            Галузь педагогічної науки, яка досліджує мету, зміст, засоби, організаційні форми і засоби професійної освіти.

 

            Напрями досліджень в даній науковій спеціальності визначаються наступними класифікованими ознаками в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для даної спеціальності.

 

Класифікаційні ознаки спеціальності:

 

  • за рівнем організації педагогічного процесу: професійно-технічна освіта, вища освіта, післядипломна освіта, дистанційна освіта, самоосвіта, освіта дорослих; професійне навчання на виробництві;
  • за видами об’єктів педагогічного впливу: учні професійно-технічних училищ, студенти (курсанти) вищих навчальних закладів всіх спеціальностей, спеціалісти; слухачі системи післядипломної фахової освіти; слухачі центрів зайнятості та навчальних підрозділів на виробництві;
  • за структурною складовою педагогічної науки: історія та теорія професійної освіти, часткові дидактики;
  • за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки фахівців): всі види галузевої освіти;
  • за характером досліджень: фундаментальні, прикладні порівняльні;
  • за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі, суб’єкти освіти з особливими потребами.

 

 

 

ІІ. Напрями досліджень:

 

  1. Історія розвитку професійної освіти та окремих галузей.
  2. Теоретико-методологічні основи професійної освіти.
  3. Порівняльна професійна педагогіка.
  4. Проблеми сучасного підручника для професійної освіти.
  5. Теорія та методика ступеневої освіти у професійних навчальних закладах.
  6. Теорія та методика вивчення дисциплін професійно-орієнтованих циклів у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  7. Теорія та методика професійного навчання дорослого і незайнятого населення.
  8. Стандартизація у професійній освіті.
  9. Інноваційні процеси у професійній освіті.
  10. Післядипломна освіта фахівців.
  11. Педагогічні засади професійно-творчого розвитку особистості в системі неперервної професійної освіти.
  12. Педагогічна майстерність у професійній підготовці фахівців.
  13. Науково-дослідна робота студентів у процесі фахової підготовки.
  14. Теорія та методика організації навчально-виробничої та навчальної практики у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.
  15. Підготовка та перепідготовка фахівців у системі дистанційної освіти.
  16. Педагогічні технології у неперервній освіті.
  17. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

 

педагогічні науки.

 

  1. I. Формула спеціальності:

            Галузь педагогічної науки, яка вивчає зміст, форми й методи виховання та навчання в дошкільному віці; визначає умови оптимізації навчально-виховної роботи  в різних соціальних інститутах; досліджує особливості формування життєвої компетентності дітей різних віково-статевих груп; обґрунтовує вимоги до розвитку в дошкільному віці базових особистісних цінностей; досліджує умови забезпечення різнобічного розвитку дитини; актуалізує необхідність взаємозв’язку суспільного та сімейного виховання дошкільника; з’ясовує тенденції розвитку дошкільної освіти, теоретико-методологічне та прикладне забезпечення її функціонування в Україні.

 

 

 

  1. Напрями досліджень:
  2. Дослідження фундаментальних  проблем  філософії дошкільної освіти.
  3. Обґрунтування та розроблення сучасної теорії розвитку, виховання та навчання дошкільника, становлення його активності.
  4. Розроблення прогностичних моделей розвитку дошкільноїосвіти, критеріїв визначення їх ефективності.
  5. Вивчення теоретичних і прикладних аспектів змісту дошкільної освіти, умов її гуманізації та гуманізації, інтеграції та диференціації.
  6. Концептуальне та програмно-методичне обґрунтування рівня особистісного розвитку дошкільника.
  7. Дослідження наступності в роботі сім’ї дошкільного закладу і школи. вивчення специфіки розвитку, навчання й виховання дошкільників у різних типах освітніх закладів.
  8. Створення особистісно орієнтованої системи виховання дошкільників, формування в них ціннісного ставлення до природного та предметного довкілля, оточуючих людей, самих себе.
  9. Вивчення взаємозв’язку розумового, фізичного та морального виховання дошкільника.
  10. Особливості розвитку самостійності в ранньому онтогенезі.
  11. Дослідження умов гуманізації та демократизації взаємодії дошкільного закладу і сім’ї, особливостей виховання дошкільників у сім’ях різних типів.
  12. Формування в дошкільному дитинстві системи морально-духовних цінностей.
  13. Формування в дошкільників культури взаємин, здатності до діалогу з дорослими й однолітками.
  14. Дослідження потенційних можливостей групи дитячого садка як колективу.
  15. Вивчення педагогічних умов зародження в дошкільників соціальної відповідальності та становлення основ соціальної позиції.
  16. Опрацювання моделей розвитку елементарних форм правової свідомості і самосвідомості дошкільників.
  17. Дослідження проблем національного, патріотичного, інтернаціонального виховання дошкільника в сім’ї та суспільному закладі.
  18. Вивчення процесу взаємодії дошкільника з предметним довкіллям, становлення уміння орієнтуватися у предметах побуту й ужитку.
  19. Дослідження педагогічних умов формування в дошкільників споживацької й утворювальної активності, визначення ролі в її формуванні вікових та індивідуальних особливостей.
  20. Вивчення можливостей оптимізації творчого ставлення дошкільника до праці.
  21. Дослідження проблем формування у дошкільників потреби в здоровому способі життя.
  22. Вивчення динаміки розвитку впродовж дошкільного дитинства рухової активності, фізичної витривалості, здатності до саморегуляції, уміння відчувати межі безпечної поведінки.
  23. Особливості статевого виховання дошкільника.
  24. Аналіз тенденцій художньо-естетичного розвитку в дошкільному дитинстві, функцій і змісту художньої освіти й виховання на ранніх етапах онтогенезу; основ художнього смаку, ціннісного ставлення до природи та творів мистецтва, естетичних поглядів на життя.
  25. Дослідження культурологічних аспектів сучасної системи дошкільної освіти, визначення педагогічних умов, змісту, форм і методів культурологічного розвитку в загальноосвітніх іспеціалізованих дошкільних закладах.
  26. Формування основ екологічної культури і навичок природоохоронної діяльності в дошкільному віці.
  27. Дослідження умов становлення в дошкільному віці пізнавальної активності.
  28. Аналіз тенденцій мовленнєвого розвитку дошкільника.
  29. Вироблення нової стратегії визначення показників зрілості дитини, ефективності педагогічної діяльності вихователя дошкільного закладу.
  30. Аналіз умов становлення основ громадянського виховання дошкільника; встановлення зв’язку його соціальної компетентності з його моральним розвитком.

 

  1. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені:

педагогічні науки.

 

Профіль ради:

13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»

13.00.02 «Теорія та методика навчання (українська мова)»

13.00.08 «Дошкільна педагогіка»

Персональний склад спеціалізованої вченої ради з присудження наукового ступеня доктора (кандидата) наук Д 41.053.01

Голова ради:

Богуш Алла Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02.

Заступник голови:

Богданова Інна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04.

Учений секретар:

Княжева Ірина Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08.

Члени ради:

Березовська Людмила Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08;

Кічук Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність 13.00.04;

Ковтун Олена Віталівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Національний авіаційний університет, спеціальність 13.00.02;

Ковшар Олена Вікторівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Криворізький державний педагогічний університет, спеціальність 13.00.08;

Койчева Тетяна Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Копусь Ольга Антонівна, доктор педагогічних наук, професор, перший проректор, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Корольова Тетяна Михайлівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Лесіна Тетяна Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, спеціальність 13.00.04;

Линенко Алла Францівна, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Листопад Олексій Анатолійович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08;

Луцан Надія Іванівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, спеціальність 13.00.02;

Пальшкова Ірина Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04;

Попова Олександра Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, декан факультету, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02;

Рогальска-Яблонська Інна Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, спеціальність 13.00.08;

Руденко Юлія Анатоліївна, доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.08

Черненко Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри, Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.04

Контакти ради:

Телефон: (048)731-22-91

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

© 2025 Університет Ушинського
ss serius nih scatter beruntunss sinyal jackpot datangss spin santai aja ehss tak masuk akal mw2 dompetpresisi menang mahjong winsrtp akurat mahjong awsbetbigwin koi santai member awsbetcicil profit scatter mahjongprofit 217jt mahjong awsbetscatter hadirkan momen cuanscatter kunci mahjong rasakanscatter mengalir sensasi mahjongscatter mengubah game mahjongss pertanda hoki turun mw2 tunjukkinss pola tersembunyi terbongkar mw2ss sekali putar hoki meledakss sensasi layar bergetar mw2asia3003asia3004asia3005asia3006rm mahjong ways tantangan maxwinrm wins mahjong ramuan rahasiarm mahjong ways hobi jadi profitrm wins mahjong keran rezekiasia2999asia3000asia3001asia3002id scatter munculkan pola kemenangan baru yang bisa datangkan cuanid pola ampuh dan teknik seru maksimalkan maxwinid pola jackpot scatter hitam dan rtp optimalid teknik ampuh raih scatter hitam jackpot maksimalid kombinasi pola gacor scatter hitamid scatter maxwin dan pola jackpot trendingid mahjong wins 3 munculkan pola kemenanganid pola menawan jackpot menggoda dan rtp andals tak terbendung setiap spins tak terduga scatter mahjonggame provider mahjong waysgelombang deras lewat mahjonggelombang kemenangan scatterkemenangan muncul mahjong winsmain jadi anti bosan scatterputaran mahjong super menggilass kemenangan menggila mw2 mesin uangss langsung pecah rekor polass ledakan dahsyat mw3 kasihss ledakan jackpot mw 2 bikinss luar biasa mw2 kasih kemenanganss main santai aja mwss ngeri abis bru 5 mnitss nggak masuk akal spin biasa mw meledaks tinggal klik sekali jps trik dewa maxxwinmalam emas mahjong awsbetnaga hitam mahjong malam cuanscatter gacor mahjong modal tipisscatter hitam jalur jp mahjongupdate mahjong scatter pemularm mahjong ways papan ajaibrm wins mahjong solusi terbaikrm mahjong ways panduan jiturm wins mahjong modal receh maxwinrm mahjong ways kode rahasia simbolrm mahjong ways angin naturalrm wins mahjong bukti hoki nyatamahjong surga kemenangan scatters spin biasa biasa cuans strategi rahasia maxxwins tak disangka scatter mahjong ways tak perlu tunggu panjangs tak terbendung scatter jepeasia2991asia2992asia2993asia2994asia2995asia2996asia2997asia2998aturbo spin scatter hitam mahjongstrategi mahjong wins 3 gacorcara pintar menang mahjong 50jtpantau rtp spin maksimal menangawal spin mahjong pancing scatterpanduan scatter mahjong pemulatrik rahasia scatter ubah gameawsbet scatter mahjong 30menitkopi keliling cuan 388jt mahjongspin stabil mahjong auto cuanidola scatter hitamidola cuan derasidola scatter cepatidola pola gacoridola scatter jiturm wins mahjong kunci masterrm mahjong ways angin segars scatter hujan deras kemenangans scatter menggila mahjong wayss scatter numpuk sekali sentuhs sekali spin langsung senyums sekejap mata mw3 ledaks sekejap mata scatter mahjongs serangan cuan kilats simbol kejutan dompet lgsg berats spektakuler saatnya panens spin berputar rezeki meledakmahjong pusat perhatian scattermahjong tawarkan sensasi mewahprofit hadir menguasai mahjongputaran mahjong jadi seruscatter mengalir deras cuanasia2983aasia2984aasia2985asia2986asia2987asia2988asia2989asia2990scatter hitam bawa 879jutananda buktikan scatter abc1131spin turbo pro maxwinmahjong solusi pencari kerjastrategi pancing scatter hitamawsbet modal tipis auto cuanscatter bakso beli motorpola scatter mahjong viralmode turbo scatter tanpa jedamahjong bantu pemuda bangkitrm mahjong ways peta rahasiagame klasik mahjong wins 3sensasi cuan mengalir mahjongmahjong lagi bakar jackpotnyapengantar galon sukses besar dimahjongss dari spin luar biasa jdiss gelombang cuan mw2 polass gila gilaan scatter mw3ss gokil gila mega win mwss jackpot dadakan mw tiba tibass jangan kaget mw3ss kaget parah scatter mw nongolss keajaiban scatter hadir lagis scatter mendarat tanpa ampuns sekali klik scatter mahjongss cuan tumpah ruah mahjongss edan tenan baru klikslot danaslot thailandslot gacorasiaklubmacauklubgaruda76pondok88heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink pondok88heylink leo1131viral asiaklubviral macauklubviral garuda76viral pondok88linklist garuda76linklist pondok88rawit303mpoxlAsli777MpogalaxyMPOGALAXYsitus gacor server luar negeripsychopsy