І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання германських мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання германських мов;

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання германських мов у навчальних закладах різних типів.

1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення германських мов;

2. Реалізація системи навчання германських мов у підручниках і навчальних посібниках.

3. Методика застосування новітніх засобів навчання германських мов.

4. Методика навчання різних рівнів і аспектів германських мов.

5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі з германських мов;

7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи з германських мов.

8. Зміст методики навчання германських мов у вищих педагогічних закладах освіти.

9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання германських мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

І. Формула спеціальності:

Галузь педагогічної науки, яка досліджує проблеми змісту й методів навчання східних мов у дошкільних, середніх, вищих навчальних закладах різних типів.

Напрями досліджень із цієї спеціальності визначаються класифікаційними ознаками. Їх наявність в об’єкті та предметі дисертаційного дослідження є обов’язковою умовою для цієї спеціальності.

Класифікаційні ознаки спеціальності:

- за рівнем організації педагогічного процесу: шкільна освіта, професійно-технічна освіта, педагогічна освіта;

- за об’єктами педагогічного впливу: учні, майбутні педагоги;

- за структурною складовою педагогічної науки: часткова дидактика;

- за галузевою складовою педагогічної науки: (за галузями підготовки спеціалістів): предметна педагогічна освіта: навчання східних мов;

- за характером досліджень: прикладні;

- за психофізичним станом суб’єктів освіти: суб’єкти освіти в нормі; суб’єкти освіти з особливими потребами.

ІІ. Напрями досліджень: наукове обґрунтування змісту та структури курсу навчання східних мов у навчальних закладах різних типів.

1. Теоретичні засади забезпечення навчання, виховання та розвитку у процесі вивчення східних мов;

2. Реалізація системи навчання східних мов у підручниках і навчальних посібниках.

3. Методика застосування новітніх засобів навчання східних мов.

4. Методика навчання різних рівнів і аспектів східних мов.

5. Методика розвитку вмінь і навичок учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності.

6. Методика реалізації самостійної роботи в навчальному процесі зі східних мов;

7. Методика реалізації позакласної / позааудиторної роботи зі східних мов.

8. Зміст методики навчання східних мов у вищих педагогічних закладах освіти.

9. Проблеми формування професійно орієнтованого мовлення в майбутніх спеціалістів різних галузей.

10. Моніторинг, контроль і оцінювання результатів навчання східних мов в початкових, середніх і вищих закладах освіти.

ІІІ. Галузь науки, з якої присуджуються наукові ступені: педагогічні науки.

Голова ради:

1. Мартинова Раїса Юріївна, д.пед.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)».

Заступник голови:

2. Попова Олександра Володимирівна, д.пед.н., доцент, декан, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)».

Вчений секретар:

3. Кордонова Алла Вікторівна, к.пед.н., старший викладач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)».

Члени ради:

4. Бігич Оксана Борисівна, д.пед.н., професор, професор кафедри, Київський національний лінгвістичний університет, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

5. Боднар Світлана Вікторівна, к.пед.н., професор, завідувач кафедри, Одеський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

6. Гуменний Микола Хомич, д.філол.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

7. Єременко Тетяна Євстафіївна, к.філол.н., професор, завідувач кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

8. Листопад Олексій Анатолійович, д.пед.н., професор, професор кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

9. Морська Лілія Іванівна, д.пед.н., професор, професор кафедри, Львівський національний університет імені І. Франка, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (германські мови)»;

10. Осипова Тетяна Юріївна, д.пед.н., професор, професор кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

11. Оськіна Наталія Олександрівна, к.пед.н., доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

12. Редько Валерій Григорович, д.пед.н., старший науковий співробітник, завідувач відділу, Інститут педагогіки НАПН України, спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

13. Руденко Юлія Анатоліївна, д.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

14. Стрига Елеонора В’ячеславівна, к.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

15. Тарнопольський Олег Борисович, д.пед.н., професор, завідувач кафедри, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)»;

16. Юхимець Світлана Юріївна, к.пед.н., доцент, доцент кафедри, ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», спеціальність 13.00.02 «Теорія та методика навчання (східні мови)».

 

© 2025 Університет Ушинського
kaisar89 scatter hitam mahjong wins bocoran polahujan scatter mahjong ways 2sudah saatnya mahjong ways badai scatterpinbet76kompas76rrc4dslot gacorprofit keren mahjong wins 3ngences cuan mahjong winsjackpot finansial mahjong ways 2putaran membangongkan mahjong wins 3modal 18k mahjong ways 2 maxwinbaccarat qris anti rugi live casinortp starlight princess jam spin terbaikjackpot olympus driver kurirmahjong ways ramadan bikin cuanparlay 3 tim sbo penggemar mudamuseum mystery trik jambi bawa 120jtwild west gold strategi pemain freelancekoi gate qris vs topup transaksi cepatrealme narzo 70 mahjong smooth spinpower hoki mahjong waysmodal receh mahjong ways 2siswa smk cuan mahjong ways telegramrtp live mahjong dan olympus jam 13driver maxim dua motor berkat mahjongpsikologi finansial dari mahjong terstrukturabc1131 rtp dan pola olympus bikin cuanagen sbo abc1131 bantu pemula menangscatter hitam mahjong waysagen mahjong ways terbaikscatter hitam mahjong modal 10krtp mahjong wins 2scatter hitam mahjong winsheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303ABC1131mpoxlABC1131 AMPSLOT MPO DANApondok88