Проекти освітніх програм
Бакалавр |
Пропозиції стейкголдерів |
Магістр |
Пропозиції стейкголдерів |
Доктор філософії |
Пропозиції стейкголдерів |
||
ДОП |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
ДО |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
ДОЛ |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
012 ДО |
![]() |
![]() |
|||||
ПО |
![]() |
||||||
СП |
![]() |
||||||
СР |
![]() |
||||||
УМСО |
![]() |
||||||
РМСО |
|||||||
АМСО |
![]() |
||||||
ТМСО |
|||||||
КМСО |
|||||||
КОМСО |
![]() |
||||||
ФП |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|||
ІСО |
|
![]() |
|||||
МСД |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
||||||
Ф |
|
![]() |
![]() |
||||
К |
|
||||||
П-052 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|||
П-С4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
М |
Управління закладом освіти (Менеджмент) |
|
![]() |
||||
П-081 |
|
||||||
ПУА |
Публічне управління та адміністрування |
||||||
ФКСО |
Середня освіта (Фізична культура) |
![]() |
|||||
СО |
|
![]() |
|||||
ФКіС |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|||
ХСО |
|
![]() |
|||||
ММСО |
Середня освіта (Музичне мистецтво) |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Х |
|
![]() |
![]() |
||||
ММ |
|
![]() |
|||||
МСО |
|
![]() |
|||||
ФСО |
|
![]() |
|||||
ІСО-3 |
|
![]() |
|||||
ПФН |
Прикладна фізика та наноматеріали |
|
![]() |
![]() |
|||
ОМСО |
Середня освіта (Образотворче мистецтво) |
||||||
ТНТСО |
Середня освіта (Трудове навчання та технології) |
||||||
ПП |
|
![]() |
|||||
ПОД |
|
||||||
ТМПО |
|
![]() |
|||||
ОМДМР |
|
![]() |
|||||
М-222 |
Медицина |
|
![]() |
||||
M-111 |
|
![]() |
![]() |
||||
ПН-011 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
КРП |
Клінічна та реабілітаційна психологія |
![]() |
|||||
011 |
Мистецька педагогіка вищої освіти |
![]() |
![]() |
||||
032 |
|
![]() |
![]() |
||||
014 |
Середня освіта (Природничі науки) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
022 |
|
![]() |
|||||
В3 В4 |
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
![]() |
![]() |
Запрошуємо роботодавців, здобувачів вищої освіти, випускників, представників професійної спільноти та академічних кіл, інших зацікавлених осіб взяти участь в обговоренні проєктів освітньо-професійних (освітньо-наукових) програм.
Основою розробки проєктів освітніх програм є відповідні Стандарти вищої освіти, Національна рамка кваліфікацій, що визначають професійні компетентності та програмні результати навчання.
Ваша участь допоможе забезпечити актуальність, та конкурентоспроможність освітніх програм.
Будемо вдячні, якщо Ви надасте свої пропозиції заповнивши анкету нижче:
За бажанням надати пропозиції чи зауваження у розширеній формі просимо надсилати їх на офіційну електронну пошту Центру забезпечення якості освіти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Таблиця з результатами незалежного опитування
Вже не один рік співпрацюю з кафедрою та студентами спеціальності 052 Політологія. Маю можливість у ході зустрічей, спільних досліджень з’ясувати якість підготовки студентів, яка є на достатньо високому рівні. Програма складена так, що в них є всі можливості для здобуття якісної освіти, справа лише у бажанні студентів її отримати і розвиватися у своїй професії. У якості побажання пропоную посилити локальний контент у змісті дисциплін, що викладаються, для кращої орієнтації студентів в місцевих подіях, міській політиці. Готовий долучитися до обговорення та залучити інших місцевих політиків та фахівців до цього.
Четвер, 16 квітня 2020
Як голова студентської ради Університету Ушинського щиро вітаю можливість залучитися до громадського обговорення проєктів освітніх програм, за якими навчаються студенти в нашому виші. Звернень від студентів, які навчаються за програмами 052 Політологія та 081 Право, із наріканнями на якість навчання та викладання не було, що дає підстави вважати, що вони всім забезпечені та задоволені. Разом з тим, користуючись нагодою звертаю увагу кафедри політичних наук і права на побажання багатьох студентів різних курсів та спеціальностей щодо виведення дисципліни «Фізичне виховання» з навчальних планів. У більшості з них ця дисципліна не формує ніяких професійних компетентностей, а ті, хто турбуються про своє здоров’я, обирають секції за інтересами, спортивні клуби, ходять до тренажерних залів і також висловлюються за те, щоб цей час, відведений на фізкультуру, присвятити вивченню фахових дисциплін. Ще одним побажанням студентів усіх курсів та спеціальностей є посилення практичної складової в межах вивчення дисципліни, зокрема розширення кола тренінгів, майстер-
Вівторок, 14 квітня 2020