ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Лян Цзе |
Формування естетичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у професійній підготовці |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Лян Цзе |
Формування естетичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у професійній підготовці |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Юй Хайюй |
Формування методологічної культури майбутніх учителів хореографії у професійній підготовці |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Ма Фу |
Копінг-поведінка як процес набуття особистісного досвіду у соціумних взаємовідносинах |
053 Психологія |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Сараєва Ірина Володимирівна
|
Формування оцінно-контрольних дій у дітей передшкільного віку в різних видах діяльності |
012 Дошкільна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Лі Чжухуа |
Формування методичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Чжу Юньжуй |
Формування художньо-пізнавальної компетентності майбутніх викладачів вокалу засобами інноваційних технологій
|
014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
|
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Новицький Олександр Олександрович
|
«Тригери в ЗМІ як засіб соціально-політичної конфліктності»
|
052 Політологія
|
Доктор філософії |
Повідомлення про перенесення захисту |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Орленко Ірина Миколаївна |
Детермінанти соціальної дезадаптації особистості в сучасному українському суспільстві
|
033 Філософія
|
Доктор філософії |
Повідомлення про перенесення захисту |