ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Ху Юе |
Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до дизайнерської діяльності засобами продуктивних технологій! |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Ху Юе |
Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до дизайнерської діяльності засобами продуктивних технологій! |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Ван Чуньцзе |
Методика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до застосування музично-шумових інструментів в освітньому процесі. |
014 Середня освіта. Музичне мистецтво |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Тао Жуй |
Методика формування художньо-педагогічної майстерності майбутніх викладачів вокалу |
014 Середня освіта. Музичне мистецтво |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Пань Шен |
Методика формування художньо-педагогічної освіченості майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанної підготовки |
014 Середня освіта. Музичне мистецтво |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Лян Цзе |
Формування естетичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у професійній підготовці |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Юй Хайюй |
Формування методологічної культури майбутніх учителів хореографії у професійній підготовці |
015 Професійна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Ма Фу |
Копінг-поведінка як процес набуття особистісного досвіду у соціумних взаємовідносинах |
053 Психологія |
Доктор філософії | Відгук № 2 |
ПІБ | Тема | Спеціальність | Здобуття ступеня | Файли |
Сараєва Ірина Володимирівна
|
Формування оцінно-контрольних дій у дітей передшкільного віку в різних видах діяльності |
012 Дошкільна освіта |
Доктор філософії | Відгук № 2 |