Загальні відомості
Історія та сучасність кафедри
Кафедра розпочала свою роботу в 2006 р. як кафедра загальних дисциплін та управління освітніми закладами. У 2009 р. рішенням ученої ради Університету Ушинського її було реорганізовано в кафедру управління освітніми закладами та державної служби. У 2018 р. – в кафедру освітнього менеджменту та публічного управління. Перший завідувач кафедри – доктор наук з державного управління, професор Світлана Костянтинівна Хаджирадєва. З 2013 по 2023 рр. кафедру очолював доктор політичних наук, професор Олег Олександрович Долженков. З 2023 р. – кандидат педагогічних наук, доцент Оксана Олександрівна Сакалюк.
Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління є випусковою за спеціальностями: 281 «Публічне управління та адміністрування» (освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування», гарант – професор Долженков О. О.) та 073 «Менеджмент», (освітньо-професійна програма «Управління закладом освіти», гарант – професор Черненко Н. М.).
Кафедра забезпечує підготовку фахівців для органів державної влади та місцевого самоврядування, зокрема керівних кадрів у галузі освіти. Діють визнані наукові школи, очолювані професорами кафедри – доктором наук з державного управління, професором Білинською М. М. та доктором педагогічних наук, професором Черненко Н. М.
Головний результат роботи кафедри – це висококваліфіковані спеціалісти, які працюють в органах державної влади та місцевого самоврядування, в закладах та установах освіти. Ми пишаємося своїми випускниками, серед яких значна кількість – успішні керівники.
Наукова робота
З 2022 р. колектив кафедри освітнього менеджменту та публічного управління здійснює науково-дослідницьку роботу за темою «Науково-педагогічне забезпечення освітнього менеджменту та публічного управління у контексті сучасних управлінських парадигм». Викладачами кафедри видано понад 200 наукових статей, 50 навчальних посібників, монографій та ін.
Колектив кафедри організовує щорічну міжнародну науково-практичну конференцію «Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи», а також «круглі столи», дискусійні клуби з актуальних питань менеджменту та публічного управління. Має досвід участі в міжнародних проєктах, зокрема: Tempus «Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті (INOVEST)», DAAD «Основи медіації», «Створення Бюро медіації», «Конфлікт-коучінг, розповсюдження процедур медіативного діалогу», «Розробка та розповсюдження методів онлайн-медіації» (Гамбурзька школа медіації проф. О. Редліх), Erasmus+ «TURBO» «The Universities’ Reaction to Big Obstructions: Building resilient higher education to respond and manage societal crise» («Відповідь вищої школи на великі виклики: розбудова резильєнтної вищої освіти для реагування та подолання соціальних криз») та ін.
Постійна участь викладачів у міжнародних проєктах, міжнародних та всеукраїнських конференціях підвищує авторитет і престиж кафедри.
Здобувачі освіти активно залучаються до виконання індивідуальних науково-дослідних завдань в межах виконання наукової теми кафедри. Науково-дослідні роботи здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти присвячені вирішенню актуальних питань у сфері менеджменту та публічного управління. Для здобувачів освіти проводяться семінари-практикуми та майстер-класи з ключових питань державного управління та освітнього менеджменту спеціально запрошеними лідерами інноваційного розвитку в цих галузях; діє студентський науковий гурток «Публічне управління та адміністрування».
У 2023 р., 2024 р. за підсумками щорічного загальноуніверситетського рейтингу кафедра увійшла в десятку кращих кафедр рейтингу за науковою діяльністю.
Навчальна робота
На лекціях та практичних заняттях значна увага приділяється розвитку творчого мислення здобувачів освіти та вмінню самостійно аналізувати матеріал й аргументувати власні позиції.
Науково-педагогічними працівниками кафедри здійснено значну роботу з навчально-методичного забезпечення підготовки здобувачів освіти, зокрема розроблено авторські робочі програми з таких навчальних дисциплін:
1) для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» (ОПП «Управління закладом освіти»):
«Нормативне регулювання у сфері освіти» (укладачі: О. О. Долженков, Н. П. Гедікова), «Менеджмент освіти», «Ризик-менеджмент у закладах освіти» (укладач: Н. М. Черненко), «Управління освітньою та інноваційною діяльністю» (укладач: М. М. Білинська), «Кадровий менеджмент», «Аудит управлінської діяльності» (укладач: М. М. Ручкіна), «Техніка управлінської діяльності», «Управління інформаційними зв’язками та проєктами», «Методологія наукового пізнання» (укладач: О. О. Сакалюк) та інші.
2) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» (ОПП «Публічне управління та адміністрування»):
«Публічна служба в Україні», «Система державної служби країн Європейського Союзу», «Децентралізація та розвиток громад», «Інституційні засади публічного управління в Україні», «Діалогова комунікація в публічній сфері» (укладач: М. М. Білинська); «Південь України та регіональна політика», «Соціально-гуманітарна політика України» (укладач: О. О. Долженков); «Запобігання корупції в публічному управлінні» (укладач: Т. С. Гжибовська); «Вступ до спеціальності» (укладачі: О. О. Долженков, М. М. Білинська, Т. С. Гжибовська); «Публічне та приватне право», «Нормативно-правові засади публічної служби» (укладачі: О. О. Долженков, Т. С. Гжибовська); «Теорія та менеджмент організації» (укладачі: Н. М. Черненко, М. М. Ручкіна), «Управління ризиками» (укладач: Н. М. Черненко); «Основи наукових досліджень», «Публічне адміністрування на засадах проєктного менеджменту», «Управління персоналом» (укладач: О. О. Сакалюк); Електронне урядування (укладач: Я. В. Гапанович) та інші.
До навчальних дисциплін викладачами кафедри розроблено силабуси, навчальні посібники, методичні рекомендації, що включають завдання та рекомендації до практичних занять та самостійної роботи, індивідуальні дослідні завдання, кейси, тематику курсових робіт, списки рекомендованої літератури.
Методична робота
Діяльність викладачів кафедри спрямована на вдосконалення науково-методичного забезпечення за напрямами:
· розробка єдиної структурно-логічної схеми наскрізних навчальних програм і планів зі спеціальності 073 «Менеджмент»; 281 «Публічне управління та адміністрування»;
· підготовка компетентних майбутніх фахівців та керівників на засадах особистісно зорієнтованого підходу з використанням ефективних форм, методів, засобів навчання;
· впровадження в освітній процес інноваційних освітніх технологій (інтерактивні, інформаційно-комунікаційні технології тощо);
· ефективне використання сучасних технічних засобів навчання;
· удосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу, насамперед нових навчальних дисциплін і самостійної роботи здобувачів освіти;
· створення сприятливих умов для формування особистісних якостей майбутнього фахівця – громадянина України.
Для комплексної перевірки знань з навчальних дисциплін розроблено необхідні засоби діагностування: професійно зорієнтовані питання до іспитів та заліків, тести, відповідні пакети комплексних контрольних завдань.
Навчальні дисципліни, що забезпечуються науково-педагогічними працівниками кафедри освітнього менеджменту та публічного управління, мають повне навчально-методичне забезпечення, яке постійно оновлюється,
відповідно до змін, що відбуваються в галузі науки та освіти України та змін нормативно-законодавчої бази.
Організаційна робота
Кафедра діє відповідно до Стратегії та щорічних планів розвитку, бере активну участь у загальноуніверситетському житті, належним чином організовує кадрову, навчальну, виховну, методичну та інші види робіт, забезпечує підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу, документообіг, підготовку та збереження документації за встановленими формами тощо.
Виховна робота
Виховна робота на кафедрі проводиться відповідно до плану виховної роботи, в якому значна увага приділяється вихованню патріотизму та пропаганді здорового способу життя. Виховна робота кафедри здійснюється з урахуванням специфіки її контингенту, адже колектив кафедри надає освітні послуги як особам, які отримують вже не першу освіту, керівникам закладів освіти різних рівнів, так і студентам, що здобувають перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Така специфіка передбачає обмін здобутками у цій сфері між викладачами, здобувачами освіти та закладами освіти, в яких працюють студенти та випускники кафедри.
Профорієнтаційна робота
Щорічно профорієнтаційна робота здійснюється членами кафедри освітнього менеджменту та публічного управління у декількох напрямах, зокрема:
· організація та участь у спільних семінарах колективу кафедри й провідних закладів освіти міста Одеси й області;
· участь у Днях відкритих дверей, Днях абітурієнта тощо;
· профорієнтаційні заходи з випускниками закладів вищої освіти;
· профорієнтаційні заходи з випускниками закладів загальної середньої освіти тощо.
До профорієнтаційної роботи – популяризації спеціальностей 073 Менеджмент (освітня програма «Управління закладом освіти» та
281 Публічне управління та адміністрування залучаються здобувачі освіти під час проходження ними управлінської практики. Вагому підтримку у проведенні профорієнтаційних заходах надають випускники кафедри, що займають керівні посади у сфері освіти регіону.
Стратегія розвитку кафедри
Стратегія розвитку
кафедри освітнього менеджменту та публічного управління
на 2023-2027 роки
Розроблена стратегія визначає основні орієнтири розвитку кафедри на найближчі 5 років, які ґрунтується на Законах України «Про освіту» «Про вищу освіту», Стратегії розвитку Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» та інших документах.
Місія кафедри освітнього менеджменту та публічного управління полягає у формуванні творчої національно-свідомої особистості майбутнього компетентного керівника закладу освіти, фахівця у сфері публічного управління, здатного на високому рівні організовувати та здійснювати професійну діяльність, а також вирішувати практичні завдання впродовж життя для прогресивного, культурного, гуманістичного, інноваційного, інформаційного і соціально-економічного розвитку українського суспільства.
За стратегічну мету розвитку кафедри прийнято: здійснення якісної та доброчесної підготовки сучасного фахівця у сфері освітнього менеджменту та публічного управління, яка ґрунтується на використанні педагогічних інновацій та сучасних міжнародних стандартів підготовки правників і спеціалістів для сфери публічної влади та адміністрування, формуванні в нього вмінь та навичок організатора спільної діяльності, а також рис компетентного спеціаліста, що відрізняється творчим професійним мисленням і гуманістичними рисами, національною свідомістю та лідерськими якостями.
Ураховуючи профільність кафедри, її історію та наявний кадровий потенціал основними пріоритетними напрямами подальшого розвитку кафедри визначаються:
І. У сфері організації освітнього процесу
1.1. Підготовка та проходження вторинної акредитації освітньо-професійних програм.
Термін виконання: до 01. 07. 2026 – 2027 рр.
Виконавці: гаранти ОПП, групи забезпечення, викладачі кафедри.
1.2. Розробка сертифікатних програм за ОПП «Управління закладом освіти» та «Публічне управління та адміністрування», за якими здійснюється підготовка фахівців на кафедрі.
Термін виконання: до 01. 09. 2024 – 2027 рр.
Виконавці: гаранти ОПП, групи забезпечення,
викладачі кафедри.
1.3. Оновлення навчально-методичного забезпечення освітніх компонентів з кожної освітньо-професійної програми.
Термін виконання: щороку.
Виконавці: викладачі кафедри.
1.4. Оновлення робочих програм освітніх компонентів з кожної освітньо-професійної програми.
Термін виконання: щороку.
Виконавці: викладачі кафедри.
1.5. Посилення роботи щодо залучення професіоналів-практиків до участі в освітньому процесі (бінарні лекції, тренінги, майстер-класи тощо).
Термін виконання: постійно.
Виконавці: гаранти ОПП, викладачі кафедри.
1.6. Оновлення переліку баз практики та змісту практичної підготовки здобувачів вищої освіти за всіма видами практики.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: гаранти ОПП, відповідальні за практику, викладачі кафедри.
1.6. Запровадження інноваційних методів навчання та оцінювання в освітній процес.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: гаранти ОПП, викладачі кафедри.
1.7. Розміщення всіх навчально-методичних матеріалів в репозитарії бібліотеки Університету Ушинського.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
1.8. Розробка та видання підручників і навчальних посібників з профільних дисциплін.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
1.9. Залучення здобувачів освіти до участі в конференціях, тренінгах, олімпіадах, конкурсах наукових робіт тощо.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
1.10. Започаткувати викладання окремих дисциплін іноземними мовами.
Термін виконання: до 01. 09. 2027 р.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
1.11. Проведення заходів щодо популяризації культури доброчесності усіх учасників освітнього процесу.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри, бібліотека.
ІІ. Науково-дослідна робота кафедри
2.1. Виконання кафедральної науково-дослідної теми «Теоретико-методичні засади публічного управління у сфері освіти»:
– підготовка наукових статей для публікації у фахових виданнях та виданнях, що входять до науко метричних баз Web of Science та Scopus.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри;
– підготовка колективної монографії за підсумками виконання кафедральної теми.
Термін виконання: до 01. 06. 2026 р.
Виконавці: викладачі кафедри;
– презентація проміжних результатів дослідження на конференціях та інших науково-практичних заходах вітчизняного та міжнародного рівня.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри;
– залучення здобувачів вищої освіти до участі в дослідженнях в межах кафедральної науково-дослідної теми.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
2.2. Активізація проведення підвищення кваліфікації та стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників, управлінців, менеджерів освіта та державних службовців:
– залучення професіоналів-практиків до спільних заходів і досліджень.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: керівник Центру, викладачі кафедри;
– залучення до спільних досліджень здобувачів вищої освіти.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри;
– упровадження результатів проведених досліджень в освітній процес (посилення змісту освітніх компонентів).
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри;
– розробка проєктів досліджень для отримання грантів.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
2.3. Проведення наукових форумів, науково-практичних конференцій та інших заходів наукового характеру.
Термін виконання: щорічно.
Виконавці: викладачі кафедри.
2.4. Активізація роботи щодо представлення результатів досліджень на зарубіжних наукових форумах та періодичних виданнях.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
2.5. Активізація роботи викладачів кафедри щодо членства в галузевих та інших експертних радах.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
2.6. Популяризація культури академічної доброчесності в наукових дослідженнях та публікаціях викладачів та аспірантів/докторантів кафедри.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
ІІІ. Міжнародна діяльність та інтернаціоналізація освіти
- Посилення роботи з університетськими освітньо-культурними центрами інших держав.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
3.2. Розширення взаємодії із зарубіжними партнерами щодо укладання договорів про співпрацю.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Популяризація академічної мобільності здобувачів освіти та викладачів шляхом:
– короткотермінового навчання здобувачів освіти в університетах різних країн за спільними програмами;
– обміну викладачами з університетами інших країн;
– стажування та вивчення позитивного досвіду викладачами університетів інших країн у межах міжнародних проєктів.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Вивчення можливостей залучення іноземних громадян до навчання за освітньо-професійними програмами кафедри.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Активізація участі викладачів кафедри та здобувачів вищої освіти в міжнародній проєктній діяльності, спільних наукових дослідженнях, стажуваннях тощо.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
IV. Розвиток кадрового потенціалу кафедри
- Активізація роботи з проведення атестації фахівців та професорів, присвоєння вчених звань для формування якісного складу кафедри.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Забезпечення підвищення кваліфікації викладачів кафедри на базі університету та поза його межами.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Спонукання молодих викладачів кафедри до продовження навчання в аспірантурі / докторантурі для здобуття наукового ступеня.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Популяризація оволодіння іноземними мовами та отримання відповідного сертифікату, що засвідчує рівень володіння мовою.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: викладачі кафедри.
- Ініціювання питання про заохочення кращих викладачів кафедри з боку університету та органів влади місцевого та національного рівнів.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
- Залучення викладачів кафедри до самоосвіти, проходження онлайн-курсів, тренінгів педагогічної та професійної майстерності тощо.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
- Оновлення кадрового складу кафедри за рахунок випускників аспірантури/докторантури.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри.
V. Організаційна робота
5.1. Активізація всіх форм профорієнтаційної роботи спрямованої на залучення абітурієнтів на навчання за актуальними освітньо-професійними програмами.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.2. Запровадження онлайн-опитувань здобувачів вищої освіти, роботодавців та інших стейкхолдерів про якість ОПП.
Термін виконання: щорічно
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.3. Активізація роботи Асоціації випускників кафедри освітнього менеджменту та публічного управління.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.4. Організація та проведення заходів, спрямованих на популяризацію культури доброчесності, дотримання вимог антикорупційного законодавства, здорового способу життя та особистісного розвитку.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.5. Робота над формуванням позитивного іміджу кафедри, спеціальностей та освітньо-професійних програм.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.6. Оновлення матеріально-технічної та інформаційно-комунікативної бази кафедри.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.7. Збільшення кількості виступів на телебаченні, в інтернет-виданнях, інших заходах різного рівня з метою популяризації спеціальностей та освітньо-професійних програм.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.
5.8. Активізувати роботу щодо залучення здобувачів вищої освіти до профільного консультування органів самоврядування закладів середньої та передвищої освіти міста Одеси та області.
Термін виконання: постійно.
Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри, студентське самоврядування.
Кадровий склад
Презентація спеціальностей
Рецензії та відгуки
Якість освітнього процесу
Робочі навчальні програми/силабуси спеціальності 073 Менеджмент
Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління
Бази практик зі спеціальності 073 «Менеджмент»,
ОПП «Управління закладом освіти»
|
ОПП
|
Вид практики
|
№ договору
|
Дата реєстрації
|
Установа, організація
|
|
Довгострокові
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
7Д/20
105-Д/23
|
04.03.2020
29.11.2023
|
Одеській ліцей №9 Одеської міської ради Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
18-Д/1
|
16.04.2020
|
Одеська Маріїнська гімназія Одеської міської ради Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
12-Д/21
|
22.02.2021
|
Білгород-Дністровський ліцей «Пріоритет» Білгород-Дністровського району Одеської області
|
|
Короткострокові
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
594-Д/ПР
|
12.10.23
|
Одеський ліцей №38 Одеської міської ради Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
593-Д/ПР
|
12.10.23
|
Приморський ліцей Одеської міської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
589-Д/ПР
|
12.10.23
|
Одеський ліцей №9 Одеської міської ради Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
591-Д/ПР
|
12.10.23
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Заклад дошкільної освіти - Заклад початкової освіти «СМАРТ» Лиманського району Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
590-Д/ПР
|
12.10.23
|
Дачненський ліцей №2 Дачненської сільської ради Біляївського району Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
588-Д/ПР
|
12.10.23
|
Одеська гімназія №58 Одеської міської ради Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
592-Д/ПР
|
12.10.23
|
Дошкільний освітній заклад «Дітвора» м. Одеса
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
600-Д/ПР
|
13.10.23
|
Кривоозерський ліцей №1 Кривоозерської селищної ради Первомайського району Миколаївської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
746-Д/ПР
|
08.01.25
|
Відокремлений структурний підрозділ «Оптико-механічний фаховий коледж Київського національного університету імені Тараса Шевченка»
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
748-Д/ПР
|
08.01.25
|
КЗПСО «Мистецька школа №7 м. Одеси»
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
742-Д/ПР
|
08.01.25
|
Опорний заклад Вигодянський ліцей Вигодянської сільської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
741-Д/ПР
|
08.01.25
|
Одеський ліцей «Лідер» Одеської міської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
743-Д/ПР
|
08.01.25
|
Одеський ліцей №23 Одеської міської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
834-Д/ПР
|
15.01.25
|
Одеський ліцей №72 Одеської міської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
744-Д/ПР
|
08.01.25
|
ОЗДО «Ясла-садок» №300 комбінованого типу Одеської міської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
740-Д/ПР
|
08.01.25
|
Одеський ліцей №117 Одеської міської ради
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
745-Д/ПР
|
08.01.25
|
Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області
|
|
073 Менеджмент
|
Виробнича (управлінська)
|
747-Д/ПР
|
08.01.25
|
Овідіопольский заклад дошкільної освіти №1 «Ромашка»
|
Бази практик зі спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування,
ОПП «Публічне управління та адміністрування»
|
ОПП
|
Вид практики
|
№ договору
|
Дата реєстрації
|
Установа, організація
|
|
Довгострокові (5 років)
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 128-Д/24-19/24
|
04 вересня 2024 року
|
Головне управління пенсійного фонду України в Одеській області
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 52-Д/24
|
11 березня 2024 року
|
Департамент фізичної культури, спорту та туризму Одеської обласної державної адміністрації
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 45-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 44-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 45-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 48-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Одеська районна рада Одеської області
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 42-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Департамент освіти і науки Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 46-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Департамент культури, міжнародний відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 47-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Стратегія Європейського Союзу для Дунайського регіону»
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 43-Д/24/6
|
28 лютого 2024 року
|
Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Всі види практики
|
№ 49-Д/24
|
28 лютого 2024 року
|
Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
|
|
Короткострокові 2024/25 н.р.
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Виробнича в органах місцевого самоврядування
|
№ 725-Д/Пр
|
19 грудня 2024 року
|
Одеська районна рада Одеської області
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Навчальна (ознайомлювальна)
|
№ 727-Д/Пр
|
19 грудня 2024 року
|
Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Стратегія Європейського Союзу для Дунайського регіону»
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Навчальна (ознайомлювальна); виробнича в органах місцевого самоврядування
|
№ 726-Д/Пр
|
19 грудня 2024 року
|
Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
В органах публічної влади за функціональним спрямуванням
|
№ 722-Д/Пр
|
19 грудня 2024 року
|
Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
В органах публічної влади за функціональним спрямуванням
|
№ 724-Д/Пр
|
19 грудня 2024 року
|
Департамент культури, міжнародний відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
В органах публічної влади за функціональним спрямуванням
|
№ 723-Д/Пр
|
19 грудня 2024 року
|
Управління освіти Чорноморської міської ради Одеської області
|
|
Короткострокові 2023/24 н.р.
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Виробнича в органах місцевого самоврядування
|
№ 627-Д/пр
|
20 жовтня 2023 року
|
Кодимська міська рада Подільського району Одеської області
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
В органах публічної влади за функціональним спрямуванням
|
№ 628-Д/пр
|
20 жовтня 2023 року
|
Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Виробнича в органах місцевого самоврядування
|
№ 625-Д/пр
|
20 жовтня 2023 року
|
Департамент фізичної культури, спорту та туризму Одеської обласної державної адміністрації
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Навчальна (ознайомлювальна); виробнича в органах місцевого самоврядування
|
№ 606-Д/пр
|
17 жовтня 2023 року
|
Приморська районна адміністрація Одеської міської ради
|
|
281 Публічне управління та адміністрування
|
Виробнича в органах місцевого самоврядування
|
№ 626-Д/пр
|
30 жовтня 2023 року
|
Департамент культури, міжнародний відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради
|
Міжнародна науково-практична конференція
Архів
| 2024 |
 |
 |
| 2023 |
 |
 |
| 2021 |
 |
 |
| 2020 |
 |
 |
| 2019 |
 |
 |
| 2018 |
 |
 |
| 2017 |
 |
 |
Наші новини